| dc.contributor.author | Толмачова, І.Г. | |
| dc.date.accessioned | 2019-12-20T09:52:16Z | |
| dc.date.available | 2019-12-20T09:52:16Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4589 | |
| dc.description | Толмачова І. Г. Методологічні підходи до розуміння сутності феномену / І. Г. Толмачова // Медіа-компетентність майбутнього вчителя початкових класів. – Одеса – 2019. – Випуск 1(13). – С. 172–177. | uk_UA |
| dc.description.abstract | В статті йдеться про загальне визначення феномену медіа-компетентність майбутніх учителів початкових класів. Означено, що професійна підготовка студентів – це підґрунтя для формування ключових знань, наявність яких допоможе адаптуватися в умовах медіатизації освіти.Особлива увага акцентована на поглядах зарубіжних та вітчизняних учених щодо детермінанту медіа-компетентності майбутніх учителів початкових класів; розкрито сутнісну характеристику дефініцій «компетентність», «медіа-компетентність». Представлено наукові підходи щодо розуміння сутності медіа-компетентності майбутніх учителів початкових класів на філософському (компетентнісна парадигма), загальнонауковому (системний підхід), конкретно-науковому (компетентнісний, середовищний, особистісно-діяльнісний підходи) та технологічному рівнях (інформаційний підхід),надано їх характеристики. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ВП "Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | медіа-компетентність | uk_UA |
| dc.subject | вчитель початкових класів | uk_UA |
| dc.subject | медіатизація | uk_UA |
| dc.subject | майбутній учитель | uk_UA |
| dc.title | Методологічні підходи до розуміння сутності феномену «медіа-компетентність майбутнього вчителя початкових класів» | uk_UA |
| dc.title.alternative | Methodological approaches to understand a mention phenomenon «media-competence of the future teacher of initial classes» | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |