dc.contributor.author |
Толмачова, І.Г. |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-20T09:52:16Z |
|
dc.date.available |
2019-12-20T09:52:16Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4589 |
|
dc.description |
Толмачова І. Г. Методологічні підходи до розуміння сутності феномену / І. Г. Толмачова // Медіа-компетентність майбутнього вчителя початкових класів. – Одеса – 2019. – Випуск 1(13). – С. 172–177. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті йдеться про загальне визначення феномену медіа-компетентність майбутніх учителів початкових класів. Означено, що професійна підготовка студентів – це підґрунтя для формування ключових знань, наявність яких допоможе адаптуватися в умовах медіатизації освіти.Особлива увага акцентована на поглядах зарубіжних та вітчизняних учених щодо детермінанту медіа-компетентності майбутніх учителів початкових класів; розкрито сутнісну характеристику дефініцій «компетентність», «медіа-компетентність». Представлено наукові підходи щодо розуміння сутності медіа-компетентності майбутніх учителів початкових класів на філософському (компетентнісна парадигма), загальнонауковому (системний підхід), конкретно-науковому (компетентнісний, середовищний, особистісно-діяльнісний підходи) та технологічному рівнях (інформаційний підхід),надано їх характеристики. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ВП "Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
медіа-компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
вчитель початкових класів |
uk_UA |
dc.subject |
медіатизація |
uk_UA |
dc.subject |
майбутній учитель |
uk_UA |
dc.title |
Методологічні підходи до розуміння сутності феномену «медіа-компетентність майбутнього вчителя початкових класів» |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Methodological approaches to understand a mention phenomenon «media-competence of the future teacher of initial classes» |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |