Abstract:
В статті йдеться про загальне визначення феномену медіа-компетентність майбутніх учителів початкових класів. Означено, що професійна підготовка студентів – це підґрунтя для формування ключових знань, наявність яких допоможе адаптуватися в умовах медіатизації освіти.Особлива увага акцентована на поглядах зарубіжних та вітчизняних учених щодо детермінанту медіа-компетентності майбутніх учителів початкових класів; розкрито сутнісну характеристику дефініцій «компетентність», «медіа-компетентність». Представлено наукові підходи щодо розуміння сутності медіа-компетентності майбутніх учителів початкових класів на філософському (компетентнісна парадигма), загальнонауковому (системний підхід), конкретно-науковому (компетентнісний, середовищний, особистісно-діяльнісний підходи) та технологічному рівнях (інформаційний підхід),надано їх характеристики.