Abstract:
У статті розглядаються питання розвитку інформаційно-
комунікаційних технологій, робототехніки, нанотехнологій та необхідність
більш глибоко вивчення технічних дисциплін, що дозволить зміцнити та
вирішити проблеми майбутнього. Залучення учасників осітьного процесу до
STEM-навчання може підтримати не лише розвиток креативного мислення
та формування компетентності дослідника, а й сприяти кращій соціалізації
особистості, тому що розвиває такі навички, як співробітництво,
комунікативність, творчість.
Description:
Сергієнко Н.В. Запровадження Stem-освіти при викладанні дисциплін загальнотехнічного циклу / Н.В. Сергієнко, О.А. Брюховецька // Перспективи впровадження STEM-навчання в сучасній освіті: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференціїю. – Лисичанськ : – ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка». – Лисичанськ: ФОП Чернов О. Г. – 2018. – С. 156-159.