| dc.contributor.author | Кокнова, Т. | |
| dc.date.accessioned | 2019-12-13T22:16:16Z | |
| dc.date.available | 2019-12-13T22:16:16Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.091(477)"18-19":811 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4531 | |
| dc.description | Кокнова Т. Становлення лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов на території України в період із ХІХ – ХХ ст. / Т. Кокнова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. - 2018. - № 8 (82). - С. 95-106. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Мета статті ‒ проаналізувати передумови становлення лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов на території України в період із ХІХ ‒ХХ ст. У дослідженні використані теоретичні методи й історико-генетичний метод для опрацявання наукових фактів. З’ясовано, що становлення лінгвометодичної підготовки відбувалося під впливом низки соціально-економічних факторів, які впливали на педагогічні чинники і розвиток освіти. Зроблено висновок, що для майбутнього викладача іноземних мов було необхідно не тільки досконало знати мову, але й володіти лінгвометодичноя компетентністя. Подальші наукові розвідки передбачаять вивчення сучасних особливостей лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | лінгвометодична компетентність | uk_UA |
| dc.subject | лінгвометодична підготовка | uk_UA |
| dc.subject | майбутні викладачі | uk_UA |
| dc.subject | іноземні мови | uk_UA |
| dc.subject | історія педагогіки | uk_UA |
| dc.title | Становлення лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов на території України в період із ХІХ – ХХ ст. | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |