dc.contributor.author |
Кокнова, Т. |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-13T22:16:16Z |
|
dc.date.available |
2019-12-13T22:16:16Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.091(477)"18-19":811 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4531 |
|
dc.description |
Кокнова Т. Становлення лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов на території України в період із ХІХ – ХХ ст. / Т. Кокнова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. - 2018. - № 8 (82). - С. 95-106. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета статті ‒ проаналізувати передумови становлення лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов на території України в період із ХІХ ‒ХХ ст. У дослідженні використані теоретичні методи й історико-генетичний метод для опрацявання наукових фактів. З’ясовано, що становлення лінгвометодичної
підготовки відбувалося під впливом низки соціально-економічних факторів, які впливали на педагогічні чинники і розвиток освіти. Зроблено висновок, що для майбутнього викладача іноземних мов було необхідно не тільки досконало знати мову, але й володіти лінгвометодичноя компетентністя. Подальші наукові розвідки передбачаять вивчення сучасних особливостей лінгвометодичної
підготовки майбутніх викладачів іноземних мов. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
лінгвометодична компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
лінгвометодична підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні викладачі |
uk_UA |
dc.subject |
іноземні мови |
uk_UA |
dc.subject |
історія педагогіки |
uk_UA |
dc.title |
Становлення лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов на території України в період із ХІХ – ХХ ст. |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |