Abstract:
Мета статті ‒ проаналізувати передумови становлення лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов на території України в період із ХІХ ‒ХХ ст. У дослідженні використані теоретичні методи й історико-генетичний метод для опрацявання наукових фактів. З’ясовано, що становлення лінгвометодичної
підготовки відбувалося під впливом низки соціально-економічних факторів, які впливали на педагогічні чинники і розвиток освіти. Зроблено висновок, що для майбутнього викладача іноземних мов було необхідно не тільки досконало знати мову, але й володіти лінгвометодичноя компетентністя. Подальші наукові розвідки передбачаять вивчення сучасних особливостей лінгвометодичної
підготовки майбутніх викладачів іноземних мов.
Description:
Кокнова Т. Становлення лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов на території України в період із ХІХ – ХХ ст. / Т. Кокнова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. - 2018. - № 8 (82). - С. 95-106.