Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНЕ СТАНОВЛЕННЯ ЛІНГВОМЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПЕРІОД ПРОСВІТНИЦТВА

Show simple item record

dc.contributor.author Кокнова, Т. А.
dc.date.accessioned 2019-12-13T21:54:07Z
dc.date.available 2019-12-13T21:54:07Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other УДК 378:81’243(091)«16/17»
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4530
dc.description Кокнова Т. А. Історико-педагогічне становлення лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов у період Просвітництва / Т. А. Кокнова // Імідж сучасного педагога : Управління освітнім процесом. - 2018. - № 5 (182). - С.55-58. uk_UA
dc.description.abstract Проаналізовано історико-педагогічну ґенезу становлення лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов у період Просвітництва. Визначено, що викладач іноземних мов був взірцем моральності; проявляв любов до професії, до вихованців; досконало володів дисципліною, яку викладав; мав потяг до самоосвіти та самовдосконалення. Педагогічний діяч періоду Просвітництва орієнтувався навчити не тільки читати та перекладати тексти іноземною мовою, він прагнув зробити наставника стати активним учасником іншомовної комунікації. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject лінгвометодична компетентність uk_UA
dc.subject компетентність uk_UA
dc.subject майбутні фахівці uk_UA
dc.subject майбутні викладачі uk_UA
dc.subject іноземні мови uk_UA
dc.subject Просвітництво uk_UA
dc.title ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНЕ СТАНОВЛЕННЯ ЛІНГВОМЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПЕРІОД ПРОСВІТНИЦТВА uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account