| dc.contributor.author | Кокнова, Т. А. | |
| dc.date.accessioned | 2019-12-13T21:54:07Z | |
| dc.date.available | 2019-12-13T21:54:07Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.other | УДК 378:81’243(091)«16/17» | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4530 | |
| dc.description | Кокнова Т. А. Історико-педагогічне становлення лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов у період Просвітництва / Т. А. Кокнова // Імідж сучасного педагога : Управління освітнім процесом. - 2018. - № 5 (182). - С.55-58. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Проаналізовано історико-педагогічну ґенезу становлення лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов у період Просвітництва. Визначено, що викладач іноземних мов був взірцем моральності; проявляв любов до професії, до вихованців; досконало володів дисципліною, яку викладав; мав потяг до самоосвіти та самовдосконалення. Педагогічний діяч періоду Просвітництва орієнтувався навчити не тільки читати та перекладати тексти іноземною мовою, він прагнув зробити наставника стати активним учасником іншомовної комунікації. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | лінгвометодична компетентність | uk_UA |
| dc.subject | компетентність | uk_UA |
| dc.subject | майбутні фахівці | uk_UA |
| dc.subject | майбутні викладачі | uk_UA |
| dc.subject | іноземні мови | uk_UA |
| dc.subject | Просвітництво | uk_UA |
| dc.title | ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНЕ СТАНОВЛЕННЯ ЛІНГВОМЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПЕРІОД ПРОСВІТНИЦТВА | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |