dc.contributor.author |
Кокнова, Т. А. |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-13T21:54:07Z |
|
dc.date.available |
2019-12-13T21:54:07Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378:81’243(091)«16/17» |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4530 |
|
dc.description |
Кокнова Т. А. Історико-педагогічне становлення лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов у період Просвітництва / Т. А. Кокнова // Імідж сучасного педагога : Управління освітнім процесом. - 2018. - № 5 (182). - С.55-58. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Проаналізовано історико-педагогічну ґенезу становлення лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов у період Просвітництва. Визначено, що викладач іноземних мов був взірцем моральності; проявляв любов до професії, до вихованців; досконало володів дисципліною, яку викладав; мав потяг до самоосвіти та самовдосконалення. Педагогічний діяч періоду Просвітництва орієнтувався навчити не тільки читати та перекладати тексти іноземною мовою, він прагнув зробити наставника стати активним учасником іншомовної комунікації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
лінгвометодична компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні фахівці |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні викладачі |
uk_UA |
dc.subject |
іноземні мови |
uk_UA |
dc.subject |
Просвітництво |
uk_UA |
dc.title |
ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНЕ СТАНОВЛЕННЯ ЛІНГВОМЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПЕРІОД ПРОСВІТНИЦТВА |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |