dc.contributor.author |
Караман, О. Л. |
|
dc.contributor.author |
Юрків, Я. І. |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-12T12:15:01Z |
|
dc.date.available |
2019-12-12T12:15:01Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4526 |
|
dc.description |
Караман О. Л. Технологія соціально-педагогічного супроводу процесу соціалізації дітей і молоді в умовах гібридної війни на сходіУкраїни / О.Л. Караман, Я.І. Юрків // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2019. - № 1 (170). - С.49-57 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті науково визначено поняття та обґрунтовано технологію соціально-педагогічного супроводу процесу соціалізації дітей і молоді в умовах гібридної війни на сході України. Установлено, що соціально-педагогічний супровід процесу соціалізації дітей і молоді в умовах гібридної війни на сході України – це вид соціально-педагогічної діяльності, спрямований на допомогу та підтримку дітей і молоді щодо виходу з абераційного стану та повернення до процесу успішної соціалізації шляхом: 1) виведення з тимчасово окупованої території («сірої зони») та залучення до національної системи освіти і виховання; 2) включення до соціально активної просо- ціальної діяльності; 3) організації інфор маційної протидії та формування психо логічної стійкості й механізмів психологічного захисту від негативного впливу інформації, що забезпечують інформаційно психологічну безпеку особистості. Теоретичну модель технології соціально педагогічного супроводу процесу соціалізації дітей і молоді в умовах гібридної війни на сході України представлено єдністю семи компонентів: концептуального, цільового, обʼєкт-субʼєктного, інформаційно середовищного, змістового, процесуального, результативного. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The article scientifically defines the concept and substantiates the technology of social and pedagogical support for the process of socialization of children and young people in a hybrid warfare in the East of Ukraine. It has been established that social and pedagogical support for the process of socialization of children and young people in the context of the hybrid warfare in the East of Ukraine is a form of social and pedagogical activity aimed at helping and supporting children and young people to exit from aberration and return to the process of successful socialization by means of: 1) withdrawal from the temporarily occupied and uncontrolled territories of Ukraine («gray zone») and involvement in the national system of education and upbringing; 2) inclusion in socially active pro-social activity; 3) organizing information counteraction and the formation of psychological stability and mechanisms of psychological protection from the negative impact of information that provide the information and psychological security of an individual. The theoretical model of the technology of social and pedagogical support for the process of socialization of children and young people in the conditions of the hybrid warfare in the East of Ukraine is presented by the unity of seven components: the conceptual, target, objectsubjective, informational-environmental, content, procedural and resultant ones. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Освіта та педагогічна наука; |
|
dc.subject |
технологія |
uk_UA |
dc.subject |
соціалізація |
uk_UA |
dc.subject |
соціально-педагогічний супровід |
uk_UA |
dc.subject |
діти і молодь |
uk_UA |
dc.subject |
гібридна війна |
uk_UA |
dc.title |
Технологія соціально-педагогічного супроводу про- цесу соціалізації дітей і молоді в умовах гібридної війни на сходіУкраїни |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Technology of Social and Pedagogical Support for the Process of Socialization of Children and Young People in a Hybrid Warfare in the East of Ukraine |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |