Abstract:
У статті науково визначено поняття та обґрунтовано технологію соціально-педагогічного супроводу процесу соціалізації дітей і молоді в умовах гібридної війни на сході України. Установлено, що соціально-педагогічний супровід процесу соціалізації дітей і молоді в умовах гібридної війни на сході України – це вид соціально-педагогічної діяльності, спрямований на допомогу та підтримку дітей і молоді щодо виходу з абераційного стану та повернення до процесу успішної соціалізації шляхом: 1) виведення з тимчасово окупованої території («сірої зони») та залучення до національної системи освіти і виховання; 2) включення до соціально активної просо- ціальної діяльності; 3) організації інфор маційної протидії та формування психо логічної стійкості й механізмів психологічного захисту від негативного впливу інформації, що забезпечують інформаційно психологічну безпеку особистості. Теоретичну модель технології соціально педагогічного супроводу процесу соціалізації дітей і молоді в умовах гібридної війни на сході України представлено єдністю семи компонентів: концептуального, цільового, обʼєкт-субʼєктного, інформаційно середовищного, змістового, процесуального, результативного.
Description:
Караман О. Л. Технологія соціально-педагогічного супроводу процесу соціалізації дітей і молоді в умовах гібридної війни на сходіУкраїни / О.Л. Караман, Я.І. Юрків // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2019. - № 1 (170). - С.49-57