dc.contributor.author |
Зіньковська, О.В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-11T12:40:57Z |
|
dc.date.available |
2019-12-11T12:40:57Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4511 |
|
dc.description |
Зіньковська О.В. Педагогічні умови формування толерантності у майбутніх учителів іноземної мови / О.В. Зіньковська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - №2 (325) квітень .- С. 347-351 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У даній статті розглянуто важливість формування толерантності у
майбутніх учителів іноземних мов як важливий фактор подальшої
успішної професійної діяльності. Було дано визначення поняттю
“толерантність” та те, що проблема формування толерантності майбутніх
вчителів іноземної мови все ще висвітлена недостатньо: не розроблено
критеріїв, рівнів та показників сформованості толерантності у майбутніх
учителів, недостатньо досліджено педагогічні умови, завдяки яким
процес формування толерантності відбуватиметься максимально
ефективно. Також у статті було наведено три умови формування
толерантності майбутніх учителів іноземної мови: толерантне
середовище безпосередньо у навчальному закладі; залучення
інтерактивних методів навчання при формуванні толерантності у
студентів; забезпечення постійної взаємодії студентів з іншими
культурами та їх представниками. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The article discusses the importance of forming tolerance among the
future teachers of foreign languages as an essential factor in their further
successful professional activity. The problem of the formation of tolerance
among the future teachers of a foreign language is still covered insufficiently:
the criteria, levels and indicators of the formation of tolerance among future
teachers have not been developed, and the pedagogical conditions by which
the formation of tolerance among the future teachers will be carried out as
efficiently as possible are not sufficiently studied yet. Also, the definition of
“tolerance” was given in the article. In addition, three conditions were offered
for the formation of tolerance among the future teachers of foreign languages:
a tolerant environment in the university; usage of interactive teaching methods
during the formation of tolerance among the students; providing the students
with constant interaction with foreign students and their cultures. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тарса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Філологічні науки; |
|
dc.subject |
толерантність |
uk_UA |
dc.subject |
культура |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні умови |
uk_UA |
dc.subject |
інтерактивні технології |
uk_UA |
dc.title |
Педагогічні умови формування толерантності у майбутніх учителів іноземної мови |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Pedagogical conditions for the formation of tolerance among the future teachers of foreign languages |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |