Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Педагогічні умови формування толерантності у майбутніх учителів іноземної мови

Show simple item record

dc.contributor.author Зіньковська, О.В.
dc.date.accessioned 2019-12-11T12:40:57Z
dc.date.available 2019-12-11T12:40:57Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4511
dc.description Зіньковська О.В. Педагогічні умови формування толерантності у майбутніх учителів іноземної мови / О.В. Зіньковська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - №2 (325) квітень .- С. 347-351 uk_UA
dc.description.abstract У даній статті розглянуто важливість формування толерантності у майбутніх учителів іноземних мов як важливий фактор подальшої успішної професійної діяльності. Було дано визначення поняттю “толерантність” та те, що проблема формування толерантності майбутніх вчителів іноземної мови все ще висвітлена недостатньо: не розроблено критеріїв, рівнів та показників сформованості толерантності у майбутніх учителів, недостатньо досліджено педагогічні умови, завдяки яким процес формування толерантності відбуватиметься максимально ефективно. Також у статті було наведено три умови формування толерантності майбутніх учителів іноземної мови: толерантне середовище безпосередньо у навчальному закладі; залучення інтерактивних методів навчання при формуванні толерантності у студентів; забезпечення постійної взаємодії студентів з іншими культурами та їх представниками. uk_UA
dc.description.sponsorship The article discusses the importance of forming tolerance among the future teachers of foreign languages as an essential factor in their further successful professional activity. The problem of the formation of tolerance among the future teachers of a foreign language is still covered insufficiently: the criteria, levels and indicators of the formation of tolerance among future teachers have not been developed, and the pedagogical conditions by which the formation of tolerance among the future teachers will be carried out as efficiently as possible are not sufficiently studied yet. Also, the definition of “tolerance” was given in the article. In addition, three conditions were offered for the formation of tolerance among the future teachers of foreign languages: a tolerant environment in the university; usage of interactive teaching methods during the formation of tolerance among the students; providing the students with constant interaction with foreign students and their cultures. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тарса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Філологічні науки;
dc.subject толерантність uk_UA
dc.subject культура uk_UA
dc.subject педагогічні умови uk_UA
dc.subject інтерактивні технології uk_UA
dc.title Педагогічні умови формування толерантності у майбутніх учителів іноземної мови uk_UA
dc.title.alternative Pedagogical conditions for the formation of tolerance among the future teachers of foreign languages uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account