Abstract:
У даній статті розглянуто важливість формування толерантності у
майбутніх учителів іноземних мов як важливий фактор подальшої
успішної професійної діяльності. Було дано визначення поняттю
“толерантність” та те, що проблема формування толерантності майбутніх
вчителів іноземної мови все ще висвітлена недостатньо: не розроблено
критеріїв, рівнів та показників сформованості толерантності у майбутніх
учителів, недостатньо досліджено педагогічні умови, завдяки яким
процес формування толерантності відбуватиметься максимально
ефективно. Також у статті було наведено три умови формування
толерантності майбутніх учителів іноземної мови: толерантне
середовище безпосередньо у навчальному закладі; залучення
інтерактивних методів навчання при формуванні толерантності у
студентів; забезпечення постійної взаємодії студентів з іншими
культурами та їх представниками.