Abstract:
У статті теоретично обґрунтувано поняття «успіх» з точки зору різних дисциплін та науковців, а також визначені провідні технології, які сприяють створенню «ситуації успіху».
Встановлено, що лінгводидактична технологія створення «ситуації успіху» є методом стимулювання, мотивації і поведінки учня, оскільки саме позитивні емоції та радість можуть стати для учня найважливішим стимулом. З’ясовано, що керівну роль в переживанні ситуації успіху учнем в умовах розвитку нової української школи належить педагогу. Адже саме компетентний учитель, який здатний забезпечити комфортні умови співпраці (підтримка, допомога), розкриває в учнях безмежний потенціал та талант, який згодом переростає в успіх. А успіх в свою чергу переходить в успішність – особистісне переживання досягнення успіху, а також як особливість особи, що показує наскільки людина ефективна та результативна у досягненні поставлених цілей. Стаття доводить, що на практиці ефективним засобом реалізації лінгводидактичної технології «ситуації успіху» є використання методу подкастів. Цей метод є сучасним, проте вже широковживаним у комунікативному соціумі.
В результаті дослідження виявлено, що створення «ситуації успіху» є складовою частиною навчально-виховного процесу, а також однією із провідних стратегій нової української школи.
Description:
Протопопова К.О. Лінгводидактична технологія «ситуація успіху» в контексті позакласної діяльності з англійської мови в умовах розвитку Нової української школи / К.О. Протопопова, С.О. Шехавцова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - №2 (325) квітень. - Ч. 2. - С. 382-390