dc.contributor.author |
Кокнова, Т. А. |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-09T22:58:18Z |
|
dc.date.available |
2019-12-09T22:58:18Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.147:81’243 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4466 |
|
dc.description |
Кокнова Т. А. Формування лінгвометодичної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов як стратегія до міжкультурної комунікації / Т А. Кокнова // Педагогічний альманах : збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2017. – Випуск 36. - С. 165-169. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті визначено зв’язок євроінтеграції України в міжкультурне середовище та потреби формування лінгвометодичної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов. Отримав подальшого розгляду термін «компетентність», під яким розуміється динамічна комбінація знань, умінь і практичних навичок, яка визначає здатність особи успішно здійснювати професійну діяльність. Проаналізовано стандарти щодо формування лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Розглянуто поняття лінгвометодичної компетентності у процесі фахової підготовки майбутніх учителів мов. Орієнтовано шляхи для організації процесу формування у відповідному напрямку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
лінгвометодична компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
учителі |
uk_UA |
dc.subject |
іноземні мови |
uk_UA |
dc.subject |
фахова підготовка |
uk_UA |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОМЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЯК СТРАТЕГІЯ ДО МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |