| dc.contributor.author | Кокнова, Т. А. | |
| dc.date.accessioned | 2019-12-09T22:58:18Z | |
| dc.date.available | 2019-12-09T22:58:18Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.147:81’243 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4466 | |
| dc.description | Кокнова Т. А. Формування лінгвометодичної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов як стратегія до міжкультурної комунікації / Т А. Кокнова // Педагогічний альманах : збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2017. – Випуск 36. - С. 165-169. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті визначено зв’язок євроінтеграції України в міжкультурне середовище та потреби формування лінгвометодичної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов. Отримав подальшого розгляду термін «компетентність», під яким розуміється динамічна комбінація знань, умінь і практичних навичок, яка визначає здатність особи успішно здійснювати професійну діяльність. Проаналізовано стандарти щодо формування лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Розглянуто поняття лінгвометодичної компетентності у процесі фахової підготовки майбутніх учителів мов. Орієнтовано шляхи для організації процесу формування у відповідному напрямку. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | лінгвометодична компетентність | uk_UA |
| dc.subject | учителі | uk_UA |
| dc.subject | іноземні мови | uk_UA |
| dc.subject | фахова підготовка | uk_UA |
| dc.title | ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОМЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЯК СТРАТЕГІЯ ДО МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |