Abstract:
У статті визначено зв’язок євроінтеграції України в міжкультурне середовище та потреби формування лінгвометодичної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов. Отримав подальшого розгляду термін «компетентність», під яким розуміється динамічна комбінація знань, умінь і практичних навичок, яка визначає здатність особи успішно здійснювати професійну діяльність. Проаналізовано стандарти щодо формування лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Розглянуто поняття лінгвометодичної компетентності у процесі фахової підготовки майбутніх учителів мов. Орієнтовано шляхи для організації процесу формування у відповідному напрямку.
Description:
Кокнова Т. А. Формування лінгвометодичної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов як стратегія до міжкультурної комунікації / Т А. Кокнова // Педагогічний альманах : збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2017. – Випуск 36. - С. 165-169.