dc.contributor.author |
Бледнова, О.Г. |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-09T08:39:31Z |
|
dc.date.available |
2019-12-09T08:39:31Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4440 |
|
dc.description |
Белова О.Г. Графічні особливості особистих імен в сучасній німецькій інтернет-комунікації / О.Г. Белова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №2 (325) квітень. - Ч. 2. - С.65-72 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано графічні властивості використання німецьких особистих імен у процесі комунікації в Інтернет-просторі. В результаті аналізу було виокремлено декілька категорій графічних особливостей німецьких особистих імен в сучасній Інтернет-комунікації, розглянуто орфографічні особливості як засіб графічного оформлення нікнеймів, встановлено співвідношення нікнеймів у відсотках за їхніми графічними особливостями. Матеріалом дослідження було обрано нікнейми користувачів німецькомовних блогів, ігрових, пізнавальних та розважальних форумів як учасників Інтернет-комунікації у межах сучасного німецького мовленнєвого простору. На відміну від ділових форумів, користувачі зазначених онлайн-ресурсів часто використовують нікнейм як засіб самовираження з метою привернути до себе увагу. На графічне відображення формування нікнеймів впливають одразу декілька факторів, зокрема специфіка Інтернет-комунікації, індивідуальні особливості характеру власника нікнейму та свідоме недотримання орфографічних особливостей німецької мови. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
In the article graphical characteristics of using German first names in the course of communication in the Web space are analysed. As a result a few groups of graphic features of German first names in modern German Internet-communication were distinguished; orthographical features as a means of graphic design of nicknames were examined; percentages of nicknames according to their graphical features were determined. As a material for analysis were chosen nicknames of German-speaking blogs, gaming, informative and entertainment forums users as Internet-communication participants within modern German communication area. The material selection is determined by availability of study perspectives of informal communication specialties of German-speaking representatives of Internet-communication. In contrast with business forums users of the mentioned online-resources often use nickname for self-expression to attract attention which determines the use of original graphic techniques during the process of nickname creation. Graphical representation of nickname creation is influenced at the same time by several factors, particularly, by specificity of Internet-communication, individual peculiarities of the nickname owner’s character and deliberate violation of the German language orthographical characteristics. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Освіта та педагогічна наука; |
|
dc.subject |
нікнейм |
uk_UA |
dc.subject |
Інтернет-комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
графіка |
uk_UA |
dc.subject |
орфографія |
uk_UA |
dc.subject |
форум |
uk_UA |
dc.subject |
відображення індивідуальних особливостей |
uk_UA |
dc.title |
Графічні особливості особистих імен в сучасній німецькій інтернет-комунікації |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Graphical features of first names in modern German Internet-communication |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |