Abstract:
У статті проаналізовано графічні властивості використання німецьких особистих імен у процесі комунікації в Інтернет-просторі. В результаті аналізу було виокремлено декілька категорій графічних особливостей німецьких особистих імен в сучасній Інтернет-комунікації, розглянуто орфографічні особливості як засіб графічного оформлення нікнеймів, встановлено співвідношення нікнеймів у відсотках за їхніми графічними особливостями. Матеріалом дослідження було обрано нікнейми користувачів німецькомовних блогів, ігрових, пізнавальних та розважальних форумів як учасників Інтернет-комунікації у межах сучасного німецького мовленнєвого простору. На відміну від ділових форумів, користувачі зазначених онлайн-ресурсів часто використовують нікнейм як засіб самовираження з метою привернути до себе увагу. На графічне відображення формування нікнеймів впливають одразу декілька факторів, зокрема специфіка Інтернет-комунікації, індивідуальні особливості характеру власника нікнейму та свідоме недотримання орфографічних особливостей німецької мови.