Abstract:
В статті розглянуто специфіку використання групових методів навчання іноземної мови професійного спрямування, зокрема розвитку навичок аудіювання. Досліджено ефективність використання кооперативного методу у реалізації питання особистісно-орієнтованого навчання в групах. Доведено, що головною метою кооперативного навчання є активізація знань студентів в процесі активної комунікації та спільного вирішення завдань та проблемних ситуацій. Виокремлено етапи реалізації технології кооперативного навчання, проаналізовано методи, які викладач вибирає в залежності від теми, мети заняття, рівня мовної підготовки студентів, їхнього фаху. Розглянуто диктант як засіб реалізації кооперативного методу для розвитку вмінь аудіювання. Наведені приклади заняття з використанням цього виду роботи для студентів спеціальності агрономія. Надано рекомендації щодо використання кооперативного методу навчання на заняттях іноземної мови професійного спрямування та намічені питання для подальших наукових розвідок.
Description:
Бараненкова Н.А. Кооперативні методи розвитку вмінь аудіювання на заняттях іноземної мови професійного спрямування / Н. А. Бараненкова, Н.М. Лашук, Ю.В. Шевченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №2 (325) квітень. - Ч. 2. - С.314-321