Abstract:
У статті аналізується компетентнісний підхід як методологічна
основа формування полікультурних компетенції і компетентності.
Підкреслюється, що результатом впровадження компетентнісного
підходу в навчальний процес є формування полікультурних компетенції і
компетентності. Відповідно компетентнісний підхід розглядається як
процес формування сукупності інтелектуальних, психологічних якостей і
властивостей особистості, її світоглядних уявлень, засвоєння професійно
спрямованих знань, умінь і навичок, що дозволить майбутньому фахівцю
соціономічної сфери ефективно реалізовувати на практиці свій
інтелектуальний і професійний потенціал.
Description:
Пришляк О.Ю. Проблема визначення сутності полікультурної компетенції і полікультурної компетентності майбутніх фахівців соціономічних професій у контексті компетентнісного підходу / О.Ю. Пришляк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С.102-111