Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Формування соціальної компетентності крізь призму психологічних наук

Show simple item record

dc.contributor.author Назміев, А.О.
dc.date.accessioned 2019-12-04T08:37:00Z
dc.date.available 2019-12-04T08:37:00Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4391
dc.description Назміев А.О. Формування соціальної компетентності крізь призму психологічних наук / А.О. Назміев // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 96-101 uk_UA
dc.description.abstract Статтю присвячено поглядам вітчизняних та зарубіжних вчених психолого-педагогічного напряму на процес формування соціальної компетентності особистості як передумови успішного самоствердження і ефективної взаємодії з оточуючими. Визначено, що феномен соціальної компетентності вчені описують як процес соціалізації/асиміляції особистості, у процесі якої вона адаптується та набуває емоційного та соціальної досвіду або інтелекту. Важливими елементами цього процесу є ціннісно-смислова сфера, яка в свою чергу не лише мотивує до змін та формування досвіду, а й до адекватного (рефлексивного) співвідношення картини внутрішнього світу з навколишнім. Синхронність співвідношень картин вчені вважають психологічною зрілістю особистості, прийняття нею реальності як дійсності, яку можливо змінювати. При цьому формування соціальної компетентності відбувається індивідуально, включаючи соціальні умови в групі, де перебуває індивід. uk_UA
dc.description.sponsorship The article is devoted to the views of domestic and foreign scientists of the psychological and pedagogical direction on the process of formation of social competence of the individual as a prerequisite for successful selfaffirmation and effective interaction with others. It is determined that the phenomenon of social competence is described by scholars as a process of socialization / assimilation of the individual in the process of which she adapts and acquires emotional and social experience or intelligence. Important elements of this process are the value-semantic sphere, which in turn not only motivates changes and the formation of experience, but also an adequate (reflexive) correlation of the picture of the inner world with the surrounding ones. The synchronicity of the relations of pictures, scientists consider the maturity of the individual psychologically, the adoption of her reality as a reality that can be changed. At the same time, the level of formation of social competence occurs individually, including social conditions in the group where the individual is. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject соціальна компетентність uk_UA
dc.subject соціалізація uk_UA
dc.subject асиміляція uk_UA
dc.subject свідомість uk_UA
dc.title Формування соціальної компетентності крізь призму психологічних наук uk_UA
dc.title.alternative Formation of social competence through the prism of psychological sciences uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account