dc.contributor.author |
Назміев, А.О. |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-04T08:37:00Z |
|
dc.date.available |
2019-12-04T08:37:00Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4391 |
|
dc.description |
Назміев А.О. Формування соціальної компетентності крізь призму психологічних наук / А.О. Назміев // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 96-101 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статтю присвячено поглядам вітчизняних та зарубіжних вчених
психолого-педагогічного напряму на процес формування соціальної
компетентності особистості як передумови успішного самоствердження і
ефективної взаємодії з оточуючими. Визначено, що феномен соціальної
компетентності вчені описують як процес соціалізації/асиміляції
особистості, у процесі якої вона адаптується та набуває емоційного та
соціальної досвіду або інтелекту. Важливими елементами цього процесу
є ціннісно-смислова сфера, яка в свою чергу не лише мотивує до змін та
формування досвіду, а й до адекватного (рефлексивного) співвідношення
картини внутрішнього світу з навколишнім. Синхронність співвідношень
картин вчені вважають психологічною зрілістю особистості, прийняття
нею реальності як дійсності, яку можливо змінювати. При цьому
формування соціальної компетентності відбувається індивідуально,
включаючи соціальні умови в групі, де перебуває індивід. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The article is devoted to the views of domestic and foreign scientists of
the psychological and pedagogical direction on the process of formation of
social competence of the individual as a prerequisite for successful selfaffirmation
and effective interaction with others. It is determined that the
phenomenon of social competence is described by scholars as a process of
socialization / assimilation of the individual in the process of which she adapts
and acquires emotional and social experience or intelligence. Important
elements of this process are the value-semantic sphere, which in turn not only
motivates changes and the formation of experience, but also an adequate
(reflexive) correlation of the picture of the inner world with the surrounding
ones. The synchronicity of the relations of pictures, scientists consider the
maturity of the individual psychologically, the adoption of her reality as a
reality that can be changed. At the same time, the level of formation of social
competence occurs individually, including social conditions in the group
where the individual is. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
соціалізація |
uk_UA |
dc.subject |
асиміляція |
uk_UA |
dc.subject |
свідомість |
uk_UA |
dc.title |
Формування соціальної компетентності крізь призму психологічних наук |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Formation of social competence through the prism of psychological sciences |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |