Abstract:
У статті розглянуто специфіку формування лінгвометодичної компетентності в розвинутих країнах світу у розрізі профільно- орієнтованих дисциплін. Проаналізовано досвід використання таксономії Б. Блума та технології розвитку критичного мислення. Встановлено, що вони дають змогу перетворити теоретичні знання на стійкі внутрішні утворення, що стають унікальною персоніфікованою частиною майбутнього викладача іноземних мов. Визначено, що дієвим є поєднання наукового, лінгвістичного та методичного компонентів у єдиний навчальний блок у процесі підготовки майбутніх викладачів іноземних мов. В результаті дослідження з’ясовано, що у розвинутих країнах світу для підбору форм, методів та технологій роботи з майбутніми викладачами іноземних мов орієнтуються на студентоцентрований підхід, спрямований на врахування специфіки професійної діяльності на кожному етапі фахової підготовки майбутніх викладачів іноземних мов.