dc.contributor.author |
Мухіна, А.Ю. |
|
dc.contributor.author |
Сєромаха, Н.Є. |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-02T11:40:07Z |
|
dc.date.available |
2019-12-02T11:40:07Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4366 |
|
dc.description |
Мухіна А.Ю. Особливості застосування методу прикладного аналізу поведінки дітей з розладами аутистичного спектру / А.Ю. Мухіна , Н.Є. Сєромаха // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 62-69 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті розкрито особливості застосування методу прикладного аналіза поведінки дітей з розладами аутистичного спектру. Зокрема, представлено сучасне трактування поняття «аутизм», наведені історичні дані з питання дослідження проблеми аутизму, виокремлені основні психологічні характеристики дітей з розладами аутистичного спектру. Розкрито сутність методу прикладного аналіза поведінки, його зміст і задачі. З'ясовані основні чинники довкілля, які можуть впливати на поведінку дітей з аутизмом під час навчання. Виокремлені основні показники функціонального аналіза поведінки, такі як умови виникнення поведінки та безпосередньо поведінкові прояви дитини. Розкрито понятя «підкріплення», типи позитивних підкріплень, а також особливості застосування підкріплень у прикладному аналізі поведінки дітей з розладами аутистичного спектру. В статті зазначається, що одним з провідних принципів прикладного аналіза поведінки є те, що процес терапії завжди починається з навчання, визначені причини навчального характера терапії. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The article is dedicated to the peculiarities of application of the method of applied behavior analysis of children with autism spectrum disorder. The author specifies the modern meaning of the notion “autism”, presents the brief historical data concerning the problem of autism, and outlines the main psychological characteristics of children with autism. The essence of the method of applied behavior analysis, its content and aims is specified. It was outlined the main factors of environment that can affect the behavior of child with autism in the process of education. The author of the paper singles out the main units of functional analysis of behavior such as the conditions of emergence of behavior and behavioral manifestation of child. The notions of “reinforcement”, “reinforcing stimulus”, “types of positive reinforcements” are specified. Moreover, the peculiarities of application of reinforcements in applied behavior analysis of children with autism spectrum disorders are outlined. In the article the author mentions that one of the main principles of applied behavior analysis is that the process of therapy always starts with education. In addition, she defines the reasons of educational nature of therapy. Applied behavior analysis can be used both in non-standard conditions and in conditions that are typical for living one, for the purpose of educating new behavioral skills as well as for their maintaining. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
аутизм |
uk_UA |
dc.subject |
корекція |
uk_UA |
dc.subject |
метод |
uk_UA |
dc.subject |
прикладний аналіз поведінки |
uk_UA |
dc.subject |
діти розладами аутистичного спектру |
uk_UA |
dc.title |
Особливості застосування методу прикладного аналізу поведінки дітей з розладами аутистичного спектру |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The peculiarities of application of the method of applied behavior analysis of children with autism spectrum disorder |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |