Abstract:
В статті розглядається проблема застосування каністерапії в роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Проаналізовані особливості мовленнєвого розвитку дітей з легкими інтелектуальними порушеннями незворотного характеру. Встановлено, що каністерапія сприяє розвитку умінь у дітей з інтелектуальними порушеннями мовленнєвими засобами задовольняти свої емоційні потреби, так як особлива увага приділяється спілкуванню дітей з собаками, організованого певними способами і спеціальним чином. Розкриваються показання та протипоказання до застосування каністерапії, форми взаємодії дитини з інтелектуальними порушеннями з собакою під час каністерапії, які варіюються залежно від віку та особистісних особливостей дитини з інтелектуальними порушеннями.
Description:
Коваленко В.Є. Використання елементів каністерапії в логокорекційній роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями / В.Є. Коваленко , В.Л. Введенська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. - С. 311-320