dc.contributor.author |
Яворська, С.Т. |
|
dc.contributor.author |
Порядченко, Л.А. |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-02T09:23:54Z |
|
dc.date.available |
2019-12-02T09:23:54Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4355 |
|
dc.description |
Яворська С.Т. Формування комунікативної компетентності учнів початкової школи на засадах психолінгвістики / С.Т. Яворська , Л.А. Порядченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. - С. 295-301 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми формування комунікативної компетентності учнів початкових класів на засадах психолінгвістики. Основну увагу в роботі акцентовано на ідею про те, що використання технологій нейролінгвістичного програмування сприятиме формуванню культури спілкування школярів, їхньому мовленнєвому збагаченню та усвідомленню ролі мови у досягненні поставленої мети. Висунуто припущення про те, що врахування психолінгвістичних особливостей пріоритетного сенсорного каналу слухачів: репрезентативних систем (аудіальних, візуальних, кінестетичних та дентальних) на основі яких відбувається сприймання та відтворення особистістю інформації, дасть можливість вчителям початкових класів досконало сформувати комунікативну компетентність підростаючого покоління. Результати експериментального дослідження підтверджують висунуті припущення про доцільність використання технологій НЛП у процесі формування культури спілкування підростаючого покоління. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The article deals with theoretical analysis of the problem of forming the communicative competence of elementary school students on the basis of psycholinguistics - on one of its technologies - the technology of neurolinguistic programming. The theoretical analysis of the features of the technology of neurolinguistic programming is carried out and the practice of their use in the educational process of the versatile formation of the younger generation is presented. Much attention is paid to the idea that the use of technologies of neurolinguistic programming in the process of forming the communicative competence of primary school students (taking into account the leading sensor channel of listeners, adjusting, reframing) will contribute to formation of expressiveness of students’ speech, their cultural and linguistic enrichment. The role of linguistic means in the achievement of the stated goals of speech expression is presented. It is suggested that the inclusion in the educational process of representative systems (auditory, visual, kinestetic and digital), on the basis of which the perception and reproduction of the information takes place by the person, will allow primary school teachers to improve the state of formation of communicative competence of junior pupils. The results of the experimental study confirm the assumptions made about the feasibility of using NLP technologies in the process of forming the culture of communication of the younger generation. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
психолінгвістика |
uk_UA |
dc.subject |
нейролінгвістичне програмування |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
репрезентативні системи |
uk_UA |
dc.subject |
аудіальна |
uk_UA |
dc.subject |
візуальна |
uk_UA |
dc.subject |
кінестетична |
uk_UA |
dc.subject |
дегітальна |
uk_UA |
dc.title |
Формування комунікативної компетентності учнів початкової школи на засадах психолінгвістики |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Formation of communicative competence of elementary school students on the basis of psycholinguistics |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |