Abstract:
У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми формування комунікативної компетентності учнів початкових класів на засадах психолінгвістики. Основну увагу в роботі акцентовано на ідею про те, що використання технологій нейролінгвістичного програмування сприятиме формуванню культури спілкування школярів, їхньому мовленнєвому збагаченню та усвідомленню ролі мови у досягненні поставленої мети. Висунуто припущення про те, що врахування психолінгвістичних особливостей пріоритетного сенсорного каналу слухачів: репрезентативних систем (аудіальних, візуальних, кінестетичних та дентальних) на основі яких відбувається сприймання та відтворення особистістю інформації, дасть можливість вчителям початкових класів досконало сформувати комунікативну компетентність підростаючого покоління. Результати експериментального дослідження підтверджують висунуті припущення про доцільність використання технологій НЛП у процесі формування культури спілкування підростаючого покоління.
Description:
Яворська С.Т. Формування комунікативної компетентності учнів початкової школи на засадах психолінгвістики / С.Т. Яворська , Л.А. Порядченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. - С. 295-301