Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Роль медіа-засобів у формуванні медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи

Show simple item record

dc.contributor.author Толмачева, І.Г.
dc.date.accessioned 2019-12-02T09:06:15Z
dc.date.available 2019-12-02T09:06:15Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4352
dc.description Толмачева І.Г. Роль медіа-засобів у формуванні медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи / І.Г. Толмачева // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. - С. 276-286 uk_UA
dc.description.abstract У статті окреслено роль освітніх можливостей медіа-засобів у формуванні медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи; висвітлені погляди науковців щодо необхідності застосування медіа у процесі професійної підготовки, оскільки дозволяють студентам удосконалювати навички роботи з комп’ютерним забезпеченням, визначати пріоритети на подальший професійних фах; охарактеризовано дефініцію «медіа-засоби». Встановлено, що систематичне використання медіа на заняттях впливає на розвиток зацікавленості, знань, практичних умінь і навичок студентів застосовувати медіа в майбутній педагогічній діяльності. Це сприятиме формуванню ключових компонентів медіа- компетентності майбутніх учителів: мотиваційний, когнітивний,діяльнісний. В статті йдеться про медіа-засоби, які активно популяризуються серед студентської молоді:телефони, Інтернет-планшети, комп’ютери, нетбуки, інтерактивні дошки, мультимедійні проектори, систематичне використання яких у закладах вищої освіти сприятимуть формуванню мотивації до навчання в закладах вищої освіти,використання медіа-засобіву майбутній педагогічній діяльності; студенти оволодівають знаннями про особливості різних комп’ютерних програм, мобільних додатків та удосконалюють уміння, навички роботи з ними, створюють медіа-продукти. uk_UA
dc.description.sponsorship The article outlines the role of educational opportunities for media in shaping the media competence of future primary school teachers; the scholars’ views on the necessity of using the media in the process of professional training are highlighted as they allow students to improve their computer skills and to prioritize their future professional skills; the definition of «media means» is described. It has been established that the systematic use of media in classes influences the development of interest, knowledge, practical skills and skills of students to use media in future pedagogical activities. This will contribute to the formation of key components of the media competence of future teachers: motivational, cognitive, activity. The article deals with media that are actively popularized among students: telephones, Internet tablets, computers, netbooks, interactive white boards, multimedia projectors, systematic use of which in higher education institutions will contribute to the formation of motivation to study in higher education institutions, use of media in future pedagogical activities; students acquire knowledge about the features of various computer programs, mobile applications and improve their skills, skills to work with them, create media products. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject молодші школярі uk_UA
dc.subject заклади вищої освіти uk_UA
dc.subject майбутні вчителі uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject медіа-засоби uk_UA
dc.subject медіа-компетентність uk_UA
dc.title Роль медіа-засобів у формуванні медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи uk_UA
dc.title.alternative The role of media-medications in formation media- competence for future teacher’s initial school uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account