Abstract:
У статті окреслено роль освітніх можливостей медіа-засобів у формуванні медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи; висвітлені погляди науковців щодо необхідності застосування медіа у процесі професійної підготовки, оскільки дозволяють студентам удосконалювати навички роботи з комп’ютерним забезпеченням, визначати пріоритети на подальший професійних фах; охарактеризовано дефініцію «медіа-засоби». Встановлено, що систематичне використання медіа на заняттях впливає на розвиток зацікавленості, знань, практичних умінь і навичок студентів застосовувати медіа в майбутній педагогічній діяльності. Це сприятиме формуванню ключових компонентів медіа- компетентності майбутніх учителів: мотиваційний, когнітивний,діяльнісний. В статті йдеться про медіа-засоби, які активно популяризуються серед студентської молоді:телефони, Інтернет-планшети, комп’ютери, нетбуки, інтерактивні дошки, мультимедійні проектори, систематичне використання яких у закладах вищої освіти сприятимуть формуванню мотивації до навчання в закладах вищої освіти,використання медіа-засобіву майбутній педагогічній діяльності; студенти оволодівають знаннями про особливості різних комп’ютерних програм, мобільних додатків та удосконалюють уміння, навички роботи з ними, створюють медіа-продукти.