| dc.contributor.author | Кондратюк, С.Г. | |
| dc.date.accessioned | 2019-11-29T11:21:51Z | |
| dc.date.available | 2019-11-29T11:21:51Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4344 | |
| dc.description | Кондратюк С.Г. Шляхи використання літератури напрямку нон-фікшн у закладах дошкільної освіти: інтегрований підхід / С.Г. Кондратюк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 249-259 | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті висвітлюються питання можливостей використання дитячої літератури напрямку нон-фікшн педагогічними працівниками закладів дошкільної освіти з метою запровадження інтегрованого підходу. Означено особливості сучасних творів літератури нон-фікшн та надано рекомендації щодо їх використання в освітньому процесі. Окреслено чотири виміри інтегрованої діяльності з сучасними науково- пізнавальними текстами для дітей дошкільного віку: використання творів нон-фікшн на заняттях різних типів, в межах як одного, так і відмінних тематичних блоків; розширення пізнавально-емоційного спілкування в родині, батьківська самоосвіта; корекційна робота з дітьми; додатковий мотиваційний стимул для підвищення фахової компетентності вихователів, своєрідний комплекс психологічного розвантаження для дітей та педагогів. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | нон-фікшн | uk_UA |
| dc.subject | пізнавальна книга | uk_UA |
| dc.subject | інтегрований підхід | uk_UA |
| dc.subject | когнітивні навички | uk_UA |
| dc.subject | дошкільна освіта | uk_UA |
| dc.title | Шляхи використання літератури напрямку нон-фікшн у закладах дошкільної освіти: інтегрований підхід | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |