dc.contributor.author |
Кондратюк, С.Г. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-29T11:21:51Z |
|
dc.date.available |
2019-11-29T11:21:51Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4344 |
|
dc.description |
Кондратюк С.Г. Шляхи використання літератури напрямку нон-фікшн у закладах дошкільної освіти: інтегрований підхід / С.Г. Кондратюк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 249-259 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті висвітлюються питання можливостей використання дитячої літератури напрямку нон-фікшн педагогічними працівниками закладів дошкільної освіти з метою запровадження інтегрованого підходу. Означено особливості сучасних творів літератури нон-фікшн та надано рекомендації щодо їх використання в освітньому процесі. Окреслено чотири виміри інтегрованої діяльності з сучасними науково- пізнавальними текстами для дітей дошкільного віку: використання творів нон-фікшн на заняттях різних типів, в межах як одного, так і відмінних тематичних блоків; розширення пізнавально-емоційного спілкування в родині, батьківська самоосвіта; корекційна робота з дітьми; додатковий мотиваційний стимул для підвищення фахової компетентності вихователів, своєрідний комплекс психологічного розвантаження для дітей та педагогів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
нон-фікшн |
uk_UA |
dc.subject |
пізнавальна книга |
uk_UA |
dc.subject |
інтегрований підхід |
uk_UA |
dc.subject |
когнітивні навички |
uk_UA |
dc.subject |
дошкільна освіта |
uk_UA |
dc.title |
Шляхи використання літератури напрямку нон-фікшн у закладах дошкільної освіти: інтегрований підхід |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |