Abstract:
У статті висвітлюються питання можливостей використання дитячої літератури напрямку нон-фікшн педагогічними працівниками закладів дошкільної освіти з метою запровадження інтегрованого підходу. Означено особливості сучасних творів літератури нон-фікшн та надано рекомендації щодо їх використання в освітньому процесі. Окреслено чотири виміри інтегрованої діяльності з сучасними науково- пізнавальними текстами для дітей дошкільного віку: використання творів нон-фікшн на заняттях різних типів, в межах як одного, так і відмінних тематичних блоків; розширення пізнавально-емоційного спілкування в родині, батьківська самоосвіта; корекційна робота з дітьми; додатковий мотиваційний стимул для підвищення фахової компетентності вихователів, своєрідний комплекс психологічного розвантаження для дітей та педагогів.