dc.contributor.author |
Єпіхіна, М. А. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-29T11:10:54Z |
|
dc.date.available |
2019-11-29T11:10:54Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4341 |
|
dc.description |
Єпіхіна М. А. Педагогіка партнерства: аналіз зарубіжного досвіду / М. А. Єпіхіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 226-234 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті доведено актуальність реформи початкової освіти, надано аналіз останніх досліджень з проблем розвитку освітніх систем Фінляндії, Польщі та Канади. Доведено, що досвід системи освіти визначених країн щодо взаємодії учасників освітнього процесу з реалізації педагогіки партнерства потребує ґрунтовного вивчення та переосмислення. Проаналізовано чіткі механізми реалізації узгодженої діяльності батьків і педагогів як рівноправних партнерів у вихованні дитини, визначено засоби та форми роботи, які сприяють повноцінному спілкуванню і співпраці батьків та дітей в освітньому процесі Фінляндії, Польщі та Канади. Акцентовано увагу на доцільності використання досвіду зарубіжних країн у вітчизняному освітньому просторі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
Нова українська школа |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка партнерства |
uk_UA |
dc.subject |
співпраця |
uk_UA |
dc.subject |
батьки |
uk_UA |
dc.subject |
батьківські збори |
uk_UA |
dc.title |
Педагогіка партнерства: аналіз зарубіжного досвіду |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |