Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Педагогіка партнерства: аналіз зарубіжного досвіду

Show simple item record

dc.contributor.author Єпіхіна, М. А.
dc.date.accessioned 2019-11-29T11:10:54Z
dc.date.available 2019-11-29T11:10:54Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4341
dc.description Єпіхіна М. А. Педагогіка партнерства: аналіз зарубіжного досвіду / М. А. Єпіхіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 226-234 uk_UA
dc.description.abstract У статті доведено актуальність реформи початкової освіти, надано аналіз останніх досліджень з проблем розвитку освітніх систем Фінляндії, Польщі та Канади. Доведено, що досвід системи освіти визначених країн щодо взаємодії учасників освітнього процесу з реалізації педагогіки партнерства потребує ґрунтовного вивчення та переосмислення. Проаналізовано чіткі механізми реалізації узгодженої діяльності батьків і педагогів як рівноправних партнерів у вихованні дитини, визначено засоби та форми роботи, які сприяють повноцінному спілкуванню і співпраці батьків та дітей в освітньому процесі Фінляндії, Польщі та Канади. Акцентовано увагу на доцільності використання досвіду зарубіжних країн у вітчизняному освітньому просторі. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject Нова українська школа uk_UA
dc.subject педагогіка партнерства uk_UA
dc.subject співпраця uk_UA
dc.subject батьки uk_UA
dc.subject батьківські збори uk_UA
dc.title Педагогіка партнерства: аналіз зарубіжного досвіду uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account