| dc.contributor.author | Єпіхіна, М. А. | |
| dc.date.accessioned | 2019-11-29T11:10:54Z | |
| dc.date.available | 2019-11-29T11:10:54Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4341 | |
| dc.description | Єпіхіна М. А. Педагогіка партнерства: аналіз зарубіжного досвіду / М. А. Єпіхіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 226-234 | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті доведено актуальність реформи початкової освіти, надано аналіз останніх досліджень з проблем розвитку освітніх систем Фінляндії, Польщі та Канади. Доведено, що досвід системи освіти визначених країн щодо взаємодії учасників освітнього процесу з реалізації педагогіки партнерства потребує ґрунтовного вивчення та переосмислення. Проаналізовано чіткі механізми реалізації узгодженої діяльності батьків і педагогів як рівноправних партнерів у вихованні дитини, визначено засоби та форми роботи, які сприяють повноцінному спілкуванню і співпраці батьків та дітей в освітньому процесі Фінляндії, Польщі та Канади. Акцентовано увагу на доцільності використання досвіду зарубіжних країн у вітчизняному освітньому просторі. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | Нова українська школа | uk_UA |
| dc.subject | педагогіка партнерства | uk_UA |
| dc.subject | співпраця | uk_UA |
| dc.subject | батьки | uk_UA |
| dc.subject | батьківські збори | uk_UA |
| dc.title | Педагогіка партнерства: аналіз зарубіжного досвіду | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |