dc.contributor.author |
Докучаева, В.В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-29T11:02:40Z |
|
dc.date.available |
2019-11-29T11:02:40Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4339 |
|
dc.description |
Докучаева В.В. Проектувальна компетентність як цільова домінанта розвитку концепції нової української школи / В.В. Докучаева // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 202-214 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті автор, через з’ясування сутності й структури проектувальної компетентності, актуалізує роль останньої як концептогенного чинника науково-творчого процесу. На цій підставі, обґрунтовується можливість використання конструкту «проектувальна компетентність», як цільової домінанти розвитку концепції нової української школи та, як прогностичний напрям розвитку, пропонується стратегія формування проектувальної компетентності майбутнього педагога. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
проектувальна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
проектування інноваційних педагогічних систем |
uk_UA |
dc.subject |
концепція |
uk_UA |
dc.subject |
цільова домінанта |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
концептогенний чинник |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
технологія |
uk_UA |
dc.subject |
алгоритм |
uk_UA |
dc.title |
Проектувальна компетентність як цільова домінанта розвитку концепції нової української школи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |