Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Проектувальна компетентність як цільова домінанта розвитку концепції нової української школи

Show simple item record

dc.contributor.author Докучаева, В.В.
dc.date.accessioned 2019-11-29T11:02:40Z
dc.date.available 2019-11-29T11:02:40Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4339
dc.description Докучаева В.В. Проектувальна компетентність як цільова домінанта розвитку концепції нової української школи / В.В. Докучаева // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 202-214 uk_UA
dc.description.abstract У статті автор, через з’ясування сутності й структури проектувальної компетентності, актуалізує роль останньої як концептогенного чинника науково-творчого процесу. На цій підставі, обґрунтовується можливість використання конструкту «проектувальна компетентність», як цільової домінанти розвитку концепції нової української школи та, як прогностичний напрям розвитку, пропонується стратегія формування проектувальної компетентності майбутнього педагога. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject проектувальна компетентність uk_UA
dc.subject проектування інноваційних педагогічних систем uk_UA
dc.subject концепція uk_UA
dc.subject цільова домінанта uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.subject концептогенний чинник uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject технологія uk_UA
dc.subject алгоритм uk_UA
dc.title Проектувальна компетентність як цільова домінанта розвитку концепції нової української школи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account