| dc.contributor.author | Вертугіна, В.М. | |
| dc.contributor.author | Пугач, А.Ю. | |
| dc.date.accessioned | 2019-11-29T10:50:27Z | |
| dc.date.available | 2019-11-29T10:50:27Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4336 | |
| dc.description | Вертугина В.Н. Підготовка майбутніх вихователів до формування гендерної самоідентичності дитини засобом ІКТ / В.Н. Вертугина , А.Ю. Пугач //Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 186-194 | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкрито зміст понять «гендерна самоідентичність» та «інформаційно-комунікаційні технології». Обґрунтована важливість використання педагогами в закладах дошкільної освіти і дорослими,вдома, засобів інформаційно-комунікаційних технологій для формування гендерної компетентності у дітей старшого дошкільного віку. Охарактеризовані фактори впливу на формування гендерної самоідентичності і сформульована низка завдань, які постають перед педагогам в даному контексті освітнього процесу. Також запропоновані варіанти комбінацій дидактичного матеріалу з використанням різних освітніх платформ. Як варіант, представлено ключові питання до тематики і прогнозований «портрет» дитини після закінчення одного тематичного блоку. Висвітлена значущість інтеграції освітнього процесу з новітніми інтерактивними технологіями. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | гендер | uk_UA |
| dc.subject | самоідентичність | uk_UA |
| dc.subject | гендерні стереотипи | uk_UA |
| dc.subject | ІКТ | uk_UA |
| dc.subject | діти старшого дошкільного віку | uk_UA |
| dc.subject | інтеграція | uk_UA |
| dc.subject | освітній процес | uk_UA |
| dc.subject | інноваційні освітні технології | uk_UA |
| dc.subject | дидактичні засоби | uk_UA |
| dc.title | Підготовка майбутніх вихователів до формування гендерної самоідентичності дитини засобом ІКТ | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |