dc.contributor.author |
Вертугіна, В.М. |
|
dc.contributor.author |
Пугач, А.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-29T10:50:27Z |
|
dc.date.available |
2019-11-29T10:50:27Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4336 |
|
dc.description |
Вертугина В.Н. Підготовка майбутніх вихователів до формування гендерної самоідентичності дитини засобом ІКТ / В.Н. Вертугина , А.Ю. Пугач //Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 186-194 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито зміст понять «гендерна самоідентичність» та «інформаційно-комунікаційні технології». Обґрунтована важливість використання педагогами в закладах дошкільної освіти і дорослими,вдома, засобів інформаційно-комунікаційних технологій для формування гендерної компетентності у дітей старшого дошкільного віку. Охарактеризовані фактори впливу на формування гендерної самоідентичності і сформульована низка завдань, які постають перед педагогам в даному контексті освітнього процесу. Також запропоновані варіанти комбінацій дидактичного матеріалу з використанням різних освітніх платформ. Як варіант, представлено ключові питання до тематики і прогнозований «портрет» дитини після закінчення одного тематичного блоку. Висвітлена значущість інтеграції освітнього процесу з новітніми інтерактивними технологіями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
гендер |
uk_UA |
dc.subject |
самоідентичність |
uk_UA |
dc.subject |
гендерні стереотипи |
uk_UA |
dc.subject |
ІКТ |
uk_UA |
dc.subject |
діти старшого дошкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
інтеграція |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційні освітні технології |
uk_UA |
dc.subject |
дидактичні засоби |
uk_UA |
dc.title |
Підготовка майбутніх вихователів до формування гендерної самоідентичності дитини засобом ІКТ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |