Abstract:
У статті розкрито зміст понять «гендерна самоідентичність» та «інформаційно-комунікаційні технології». Обґрунтована важливість використання педагогами в закладах дошкільної освіти і дорослими,вдома, засобів інформаційно-комунікаційних технологій для формування гендерної компетентності у дітей старшого дошкільного віку. Охарактеризовані фактори впливу на формування гендерної самоідентичності і сформульована низка завдань, які постають перед педагогам в даному контексті освітнього процесу. Також запропоновані варіанти комбінацій дидактичного матеріалу з використанням різних освітніх платформ. Як варіант, представлено ключові питання до тематики і прогнозований «портрет» дитини після закінчення одного тематичного блоку. Висвітлена значущість інтеграції освітнього процесу з новітніми інтерактивними технологіями.
Description:
Вертугина В.Н. Підготовка майбутніх вихователів до формування гендерної самоідентичності дитини засобом ІКТ / В.Н. Вертугина , А.Ю. Пугач //Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 186-194