dc.contributor.author |
Мальцева, О. І. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-29T10:24:21Z |
|
dc.date.available |
2019-11-29T10:24:21Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4335 |
|
dc.description |
Мальцева О. І. Питання про значення сімейного виховання у творах українських педагогів початку хх століття / О. І. Мальцева // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. - С.44-53 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті на основі аналізу першоджерел виокремлені основні ідеї українських педагогів, творців національної системи виховання початку ХХ століття (С. Русової, Т. Лубенця, Н. Лубенець, В. Зіньківського, Я. Мамонтова, С. Сірополка, Я. Чепіги, Г. Ващенка, В. Дурдуківського) щодо значення сімейного виховання.
Встановлено, що вони виступали за збереження сім’ї як одного з найважливіших інститутів соціалізації дитини, висловлювалися за надання їй допомоги в кризовий період та за озброєння її педагогічними знаннями. Як правило, природною вихователькою дітей визнавалася мати, а завдання педагогізації батьків покладалося на школу. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
In the article, based on the analysis of primary sources, the main ideas of Ukrainian teachers, creators of the national system of education of the early twentieth century (S. Rusovoi, T. Lubentsia, N. Lubenets, V. Zinkivskoho, Ya. Mamontova, S. Siropolka, Ya. Chepihy, H. Vashchenka, V. Durdukivskoho) regarding the importance of family education.
In contrast to the theories about community education of children and the socialization of all family functions, many progressive Ukrainian educators, acknowledging the crisis of the family at this stage of its development, advocated its support as the main institution of the socialization of the younger generation.
It was established that they advocated the preservation of the family as one of the most important institutions for the socialization of the child, expressed their support during the crisis period and for the training of its pedagogical knowledge. As a rule, the mother was recognized as the natural educator of children, and the task of pedagogy of parents was assigned to the school. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
сім’я, |
uk_UA |
dc.subject |
сімейне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
оціальне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
школа |
uk_UA |
dc.subject |
національно-виховна система |
uk_UA |
dc.title |
Питання про значення сімейного виховання у творах українських педагогів початку хх століття |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |