Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Питання про значення сімейного виховання у творах українських педагогів початку хх століття

Show simple item record

dc.contributor.author Мальцева, О. І.
dc.date.accessioned 2019-11-29T10:24:21Z
dc.date.available 2019-11-29T10:24:21Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4335
dc.description Мальцева О. І. Питання про значення сімейного виховання у творах українських педагогів початку хх століття / О. І. Мальцева // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. - С.44-53 uk_UA
dc.description.abstract У статті на основі аналізу першоджерел виокремлені основні ідеї українських педагогів, творців національної системи виховання початку ХХ століття (С. Русової, Т. Лубенця, Н. Лубенець, В. Зіньківського, Я. Мамонтова, С. Сірополка, Я. Чепіги, Г. Ващенка, В. Дурдуківського) щодо значення сімейного виховання. Встановлено, що вони виступали за збереження сім’ї як одного з найважливіших інститутів соціалізації дитини, висловлювалися за надання їй допомоги в кризовий період та за озброєння її педагогічними знаннями. Як правило, природною вихователькою дітей визнавалася мати, а завдання педагогізації батьків покладалося на школу. uk_UA
dc.description.sponsorship In the article, based on the analysis of primary sources, the main ideas of Ukrainian teachers, creators of the national system of education of the early twentieth century (S. Rusovoi, T. Lubentsia, N. Lubenets, V. Zinkivskoho, Ya. Mamontova, S. Siropolka, Ya. Chepihy, H. Vashchenka, V. Durdukivskoho) regarding the importance of family education. In contrast to the theories about community education of children and the socialization of all family functions, many progressive Ukrainian educators, acknowledging the crisis of the family at this stage of its development, advocated its support as the main institution of the socialization of the younger generation. It was established that they advocated the preservation of the family as one of the most important institutions for the socialization of the child, expressed their support during the crisis period and for the training of its pedagogical knowledge. As a rule, the mother was recognized as the natural educator of children, and the task of pedagogy of parents was assigned to the school. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject сім’я, uk_UA
dc.subject сімейне виховання uk_UA
dc.subject оціальне виховання uk_UA
dc.subject школа uk_UA
dc.subject національно-виховна система uk_UA
dc.title Питання про значення сімейного виховання у творах українських педагогів початку хх століття uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account