dc.contributor.author |
Кравчишина, О.О. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-29T09:52:02Z |
|
dc.date.available |
2019-11-29T09:52:02Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4329 |
|
dc.description |
Кравчишина О.О. Використання технологій когнітивно- контекстного навчання в процесі медіаосвіти майбутніх вихователів / О.О. Кравчишина // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 147-157 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито сутнісні характеристики понять «педагогічна технологія», «когнітивна технологія», «технологія контекстного навчання» та «технологія когнітивно-контекстного навчання». Проаналізовано існуючі класифікації когнітивних технологій та технологій контекстного навчання, на основі чого, виокремлено технології когнітивно-контекстного навчання, які є доцільними в процесі медіаосвіти майбутніх вихователів. Визначено сукупність знань про мас- медіа, якими мають оволодіти майбутні вихователів процесі використання технологій когнітивно-контекстного навчання в умовах закладів вищої освіти, через інтегроване включення їх в професійно- орієнтовані дисципліни навчального плану. Розкрито педагогічні можливості та шляхи реалізації технологій когнітивно-контекстного навчання в процесі медіаосвіти майбутніх вихователів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
когнітивна технологія |
uk_UA |
dc.subject |
технологія контекстного навчання |
uk_UA |
dc.subject |
технологія когнітивно-контекстного навчання |
uk_UA |
dc.subject |
медіаосвіта |
uk_UA |
dc.subject |
медіаосвіта майбутніх вихователів |
uk_UA |
dc.title |
Використання технологій когнітивно- контекстного навчання в процесі медіаосвіти майбутніх вихователів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |