dc.contributor.author |
Головко, М.Б. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-29T09:32:46Z |
|
dc.date.available |
2019-11-29T09:32:46Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4324 |
|
dc.description |
Головко М.Б. Досвід педагогічного супроводу дошкільного дитинства в сучасних монтессорі-закладах України / М.Б. Головко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 112-122 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито особливості організації освітнього процесу в досвіді дошкільних закладів М. Монтессорі, що функціонують в Україні. Ця проблема обговорюється у парадигмі педагогічного супроводу дошкільного дитинства. Схарактеризовано основні риси застосування методу М. Монтессорі у практиці виховання та навчання дитини на вітчизняному ґрунті. Виокремлено сутнісні характеристики педагогічної системи М. Монтессорі, що становлять базові засади в організації роботи цих альтернативних закладів. Розкрито змістовий та технологічний аспекти педагогічного супроводу в дошкільному закладі, чий досвід було обрано для вивчення. Представлено результати аналізу принципів організації життєдіяльності дітей у Монтессорі-групі. Розкрито особливості організації розвивального середовища, педагогічної позиції вихователя, специфіка його взаємодії з дитиною в контексті педагогічного супроводу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
дошкільне дитинство |
uk_UA |
dc.subject |
Монтессорі-педагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
розвивальне середовище |
uk_UA |
dc.subject |
позиція вихователя |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічний супровід |
uk_UA |
dc.title |
Досвід педагогічного супроводу дошкільного дитинства в сучасних монтессорі-закладах України |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |