| dc.contributor.author | Головко, М.Б. | |
| dc.date.accessioned | 2019-11-29T09:32:46Z | |
| dc.date.available | 2019-11-29T09:32:46Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4324 | |
| dc.description | Головко М.Б. Досвід педагогічного супроводу дошкільного дитинства в сучасних монтессорі-закладах України / М.Б. Головко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 112-122 | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкрито особливості організації освітнього процесу в досвіді дошкільних закладів М. Монтессорі, що функціонують в Україні. Ця проблема обговорюється у парадигмі педагогічного супроводу дошкільного дитинства. Схарактеризовано основні риси застосування методу М. Монтессорі у практиці виховання та навчання дитини на вітчизняному ґрунті. Виокремлено сутнісні характеристики педагогічної системи М. Монтессорі, що становлять базові засади в організації роботи цих альтернативних закладів. Розкрито змістовий та технологічний аспекти педагогічного супроводу в дошкільному закладі, чий досвід було обрано для вивчення. Представлено результати аналізу принципів організації життєдіяльності дітей у Монтессорі-групі. Розкрито особливості організації розвивального середовища, педагогічної позиції вихователя, специфіка його взаємодії з дитиною в контексті педагогічного супроводу. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | дошкільне дитинство | uk_UA |
| dc.subject | Монтессорі-педагогіка | uk_UA |
| dc.subject | розвивальне середовище | uk_UA |
| dc.subject | позиція вихователя | uk_UA |
| dc.subject | педагогічний супровід | uk_UA |
| dc.title | Досвід педагогічного супроводу дошкільного дитинства в сучасних монтессорі-закладах України | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |