Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Теоретичні основи і сутність школи, дружньої до дитини, як засіб протидії жорстокості і буллінгу в закладах середньої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Трубанів, І.М.
dc.date.accessioned 2019-11-27T10:01:38Z
dc.date.available 2019-11-27T10:01:38Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4305
dc.description Трубанів І.М. Теоретичні основи і сутність школи, дружньої до дитини, як засіб протидії жорстокості і буллінгу в закладах середньої освіти / І.М.Трубанів // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С. 117 -131 uk_UA
dc.description.abstract Стаття розкриває актуальність протидії буллінгу і жорстокості в дитячому освітньому середовищі в світі та в Україні, масовість і небезпеку цього явища для майбутнього. Сьогодні майже кожна дитина відчуває на собі ці явища в школі України і в світі. В статті проведено теоретичний аналіз поняття «школа, дружня до дитини», узагальнено і показано існуючий в світі досвід створення і роботи таких шкіл. В статті відзначено, що створення таких шкіл – це політика і ідеологія ЮНІСЕФ в світі для безпеки дітей і підвищення якості освіти. Автор уточнює значення, можливості школи, дружньої до дитини, з огляду на проблему протидії жорстокості і буллінгу в освітньому дитячому середовищі. В статті доведено, що такі школи можуть протидіяти жорстокості і буллінгу. В роботі показано ознаки такої школи на прикладі вимог ЮНІСЕФ, закордонного та вітчизняного досвіду. Розкрито напрямки реалізації ідеї такої школи в різних країнах (Молдові, Казахстані, Україні тощо). В статті проаналізовано сучасні діючі проекти таких шкіл з огляду на визначення їх теоретичних основ. Уперше визначено і систематизовано комплекс наукових основ, які формують ознаки шкіл, дружніх до дитини. Це підходи різних рівнів (методологічні, теоретичні, загальнонаукові, конкретнонаукові, педагогічні і соціально-педагогічні підходи). uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject школа uk_UA
dc.subject дружня до дитини uk_UA
dc.subject буллінг uk_UA
dc.subject жорстокість uk_UA
dc.subject теоретичні основи uk_UA
dc.subject наукові підходи різного рівня uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject права дитини uk_UA
dc.subject безпека дитини uk_UA
dc.subject благополуччя дитини uk_UA
dc.title Теоретичні основи і сутність школи, дружньої до дитини, як засіб протидії жорстокості і буллінгу в закладах середньої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account