Abstract:
У статті надано характеристику соціально-педагогічній технології формування життєвих компетентностей здобувачів загальної середньої освіти у контексті Нової української школи. Акцентовано, що майбутнє за сучасною учнівською молоддю. Наголошено, зміст соціальнопедагогічної технології формування та розвитку життєвих компетентностей здобувачів загальної середньої освіти реалізується у три етапи шляхом його соціально-педагогічної підтримки та супроводу. Представлено результати формувального експерименту, які доводять, що на заключному етапі дослідження не спостерігається значних розбіжностей між тим, чого прагнуть старшокласники, і реальною здатністю діяти для досягнення мети. Вони мають високий рівень готовності й здатності самостійно вирішувати власні проблеми, протидіяти тим життєвим умовам, які заважають їм самореалізовуватися.
Description:
Отрощенко Н.Л. Соціально-педагогіча технологія формування життєвих компетентностей здобувачів загальної середньої освіти у контексті нової української школи / Н.Л. Отрощенко // // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С. 52-63