dc.contributor.author |
Краснова, Н.П. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-26T11:10:57Z |
|
dc.date.available |
2019-11-26T11:10:57Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4293 |
|
dc.description |
Краснов Н.П. Соціально-педагогічний вплив на процес соціалізації особистості в умовах деструктивного середовища засобами ігрових технологій / Н.П.Краснов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С. 30- 42 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті з позиції системного та технологічного підходів розглянуто процес соціалізації особистості у деструктивному середовищі, під яким розуміється середовище, що викликає зміни, деформацію, руйнування людини під дією громадських, духовних, соціальних і матеріальних чинників, при цьому робиться акцент на те, що при відсутності ціннісних домінант сьогодення, проблема соціалізації особистості засобами інноваційних технологій вкрай актуальна. Відзначено, що соціальнопедагогічна діяльність спрямована на надання допомоги особистості в процесі її соціалізації, освоєння нею соціокультурного досвіду й створення умов для її самореалізації у суспільстві, в основі якої покладено взаємодія, що вміщує адаптивну і регулятивну функції; функціонально-рольовий і емоційно-міжособистісний види; когнітивний, афективний і конатівний (зусилля, прагнення) компоненти; індивідуальну і групову форми. Наголошується на тому, що ігрові технології – це сукупність і загальна ігрова оболонка для будь-якого цілеспрямованого процесу, результатом і метою впровадження яких в життя є не просто підвищення мотивації або інтересу, а зміна системної поведінки людини. Висвітлюються принципи (акцент на мотивацію, досягнення мети, ситуація успіху. Зворотний зв’язок, соціальна підтримка), аспекти (динаміка, механіка, естетика, комунікаційна взаємодія) ігрових технологій в процесі соціалізації особистості. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
In the article, from the standpoint of system and technological approaches, the process of socialization of personality in a destructive environment is considered, which refers to an environment that causes changes, deformations, destruction of a person under the influence of social, spiritual, social and material factors, with the emphasis on the fact that in the absence value dominant of the present, the problem of socialization of personality means of innovative technology is extremely relevant. It is noted that social-pedagogical activity is aimed at providing assistance to the individual in the process of its socialization, developing its socio-cultural experience and creating conditions for its self-realization in a society based on the interaction that accommodates adaptive and regulatory functions; functional-role and emotional-interpersonal views; cognitive, affective and conat (forces, aspirations) components; individual and group forms. It is emphasized that gaming technologies are a collection and a general game shell for any purposeful process, the result and the goal of implementation of which in life is not just an increase in motivation or interest, but a change in the systemic behavior of a person. The principles are highlighted (emphasis on motivation, achievement of purpose, situation of success, feedback, social support), aspects (dynamics, mechanics, aesthetics, communication interaction) of game technologies in the process of socialization of the person. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
Деструктивне середовище |
uk_UA |
dc.subject |
соціально-педагогічна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
соціалізація |
uk_UA |
dc.subject |
ігрові технології. |
uk_UA |
dc.title |
Соціально-педагогічний вплив на процес соціалізації особистості в умовах деструктивного середовища засобами ігрових технологій |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Socio-pedagogical influence on the process of socialization of the individual in a destructive environment by means of gaming technologies |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |