dc.contributor.author |
Євтушенко, Ю. О. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-25T09:41:02Z |
|
dc.date.available |
2019-11-25T09:41:02Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4278 |
|
dc.description |
Євтушенко Ю.О. Особливості використання модульної технології навчання студентів вищих медичних закладів освіти / Ю.О. Євтушенко // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2018. - № 1 (168). - С.35-42 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статтю присвячено аналізу особливостей використання модульної технології навчання майбутніх лікарів у процесі їхньої фахової підготовки на прикладі викладання курсу з медичної та біологічної фізики.Виходячи із власного багаторічного досвіду викладання цієї фундаментальної загальноосвітньої дисципліни, яка становить теоретичну основу підготовки фахівців вищої кваліфікації для медицини, дослідниця наводить приклади використання модульної технології навчання студентів-медиків, які підтверджують ефективність її застосування в процесі фахової підготовки майбутніх лікарів. Авторка доходить висновку про те, що використання модульної технології навчання студентів-медиків у процесі викладання курсу з медичної та біологічної фізики позитивним чином впливає на зростання їхньої мотивації, на формування переконаності в необхідності й значущості одержуваних знань не тільки з цієї дисципліни, але й з інших предметів їхньої фахової підготовки. Студенти проявляють більшу активність, в обговорення залучаються всі студенти, а колективне вирішення проблеми народжує творчі суперечки, розкриває індивідуальні здібності cтудентів. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The article deals with the analysis of peculiarities of implementing the module-Based technology of teaching future doctors in the process of their professional training, the course of medical and biological physics being used as an example.Based on the personal considerable experience of teaching this fundamental general subject, which constitutes the theoretical foundation of the professional training of specialists of a high qualification for the field of medicine, the researcher provides examples of the implementation of the module-based technology of training medical students which proves the efficiency of its use in the educational process of a higher medical educational institution. The author arrives at the conclusion that the use of the module-based technology while teaching the course of medical and biological physics to medical students positively influences the increase of their motivation for studying, the formation of their awareness of the necessity and significance of the knowledge which they receive while doing this course, as well as from other subjects of their professional training. The students appear to be more active being involved in a group discussion of the problems concerning medical and biological physics which results in creative arguments and helps the lecturer to discover the students' individual abilities. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Освіта та педагогічна наука; |
|
dc.subject |
модульна технологія навчання |
uk_UA |
dc.subject |
студенти-медики |
uk_UA |
dc.subject |
вищі медичні заклади освіти |
uk_UA |
dc.subject |
методи навчання |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційні форми навчання |
uk_UA |
dc.title |
Особливості використання модульної технології навчання студентів вищих медичних закладів освіти |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Peculiarities of implementingthe module – based technology of teaching students of higher medical educational institutions |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |