Abstract:
Статтю присвячено аналізу особливостей використання модульної технології навчання майбутніх лікарів у процесі їхньої фахової підготовки на прикладі викладання курсу з медичної та біологічної фізики.Виходячи із власного багаторічного досвіду викладання цієї фундаментальної загальноосвітньої дисципліни, яка становить теоретичну основу підготовки фахівців вищої кваліфікації для медицини, дослідниця наводить приклади використання модульної технології навчання студентів-медиків, які підтверджують ефективність її застосування в процесі фахової підготовки майбутніх лікарів. Авторка доходить висновку про те, що використання модульної технології навчання студентів-медиків у процесі викладання курсу з медичної та біологічної фізики позитивним чином впливає на зростання їхньої мотивації, на формування переконаності в необхідності й значущості одержуваних знань не тільки з цієї дисципліни, але й з інших предметів їхньої фахової підготовки. Студенти проявляють більшу активність, в обговорення залучаються всі студенти, а колективне вирішення проблеми народжує творчі суперечки, розкриває індивідуальні здібності cтудентів.
Description:
Євтушенко Ю.О. Особливості використання модульної технології навчання студентів вищих медичних закладів освіти / Ю.О. Євтушенко // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2018. - № 1 (168). - С.35-42