Abstract:
У статті представлено характеристику особливостей інтерактивних технологій як чинника підвищення рівня професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів, розвитку здатності до творчої самореалізації в майбутній професійній діяльності. Доведено, що в процесі створення професійно-зорієнтованого середовища, моделювання видів, змісту й форм професійної роботи майбутньому інженеру-гірнику потрібно враховувати характер і специфіку певного напряму галузевої діяльності інженерно-технічного працівника. Представлено загальну характеристику інтерактивного навчання, інтерактивних технологій та методів навчання у сучасній професійній освіті. Визначено особливості застосування інтерактивних технологій у процесі навчання майбутніх гірничих інженерів. Схарактеризовано сутнісні ознаки та особливості використання інтерактивної дошки в процесі формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів.
Description:
Зелінська С. О. Теоретичні засади формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів з використанням інтерактивних технологій у навчанні / С. О. Зелінська //
Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2017. - № 1 (166). - С.14-19