Abstract:
У контексті здійснення порівняльного аналізу навчальних планів університетів України, які займаються фаховою підготовкою студентів педагогічних спеціальностей, зауважимо, що всі навчальні плани містять такі цикли: гуманітарної й соціально-економічної підготовки, природничо-наукової підготовки та фундаментальної підготовки, професійної та практичної (фахової) підготовки, дисципліни за вибором навчального закладу й варіативну частину за вибором студента, практики й курсові роботи.
Description:
Шехавцова С.О. Оновлення змісту фахової підготовки майбутніх учителів у контексті формування суб'єктності / С.О. Шехавцова // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2017. - № 2 (167). – С 77-84