Abstract:
Отже, зміст полікультурної підготовки зумовлений номенклатурою культуро логічних навчальних дисциплін (і нормативних, і елективних навчальних дисциплін, що представлені в навчальному плані); характером відбору, систематизації та дидактичної організації культурологічного знання, логікою його вивчення; способами здійснення індивідуальних духовно-інтелектуальних практик (зокрема, літературно-аналітичних, мистецько-аналітичних,біографічно-аналітичних). Зміст полікультурної підготовки на рівні навчального предмета подається на рівні навчальних програм; відповідно – циклу навчальних дисциплін – на рівні змісту комплексу навчальних програм. Зміст освіти є варіативним і на рівні виокремлених дисциплін, і за умов їх перетворення у фундаментальний міждисциплінарний цикл, дидактичну цілісність
Description:
Гончарова І.С. Інтеграція змісту полікультурної підготовки майбутніх менеджерів туризму в освітньому процесі ВНЗ / І.С. Гончарова // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило : ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2017. - № 2 (167). - С 33-41