dc.contributor.author |
Плотнікова, К.Р. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-20T09:48:14Z |
|
dc.date.available |
2019-11-20T09:48:14Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4243 |
|
dc.description |
Плотнікова К.Р. Підготовка тренерів- викладачів з водних видів спорту як психолого- педагогічна проблема / К.Р.Плотнікова // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2018. - № 2 (169). - С. 36-42 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Підготовка тренерів-викладачів з водних видів спорту як психолого-педагогічна проблема у статті здійснено аналіз науково-методичної літератури та програмно- нормативної бази освітнього процесу підготовки тренерів-викладачів з водних видів спорту в закладах вищої освіти України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). Проаналізовано погляди провідних учених на цю проблему. Аналіз історіографічних матеріалів щодо дослідження питання підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту в Україні показав, що ця проблема є предметом багатьох наукових розвідок. Формування фізичної культури як складової частини загальної культури суспільства, спрямованої на зміцнення здоров'я, розвиток фізичних, морально-вольових та інтелектуальних здібностей людини з метою гармонійного формування особистості, неможливе без підготовки висококваліфікованих фахівців з фізичної культури та спорту, зокрема, тренерів-викладачів, які мають високий рівень базової фахової підготовки. Установлено, що питання підготовки тренерів- викладачів з водних видів спорту в закладах вищої освіти України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) в історико-педагогічній літературі висвітлювалося, проте все ще залишається серед малодосліджених проблем. Аналізу були піддані лише деякі Аспекти цього питання, без урахування Достатньої сукупності фактів, змістовного Висвітлення проблем, використання та Аналізу значного обсягу джерельної бази. Разом із тим зібраний фактичний матеріал,узагальнення та висновки можуть бути Враховані при розробці та викладанні Фахових навчальних курсів, спецкурсів, спецсемінарів у закладах вищої освіти України. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The article analyzes the scientific and methodological literature and the syllabus-normative base of the educational process of training coach-teachers of water sports in higher education institutions of Ukraine (the second half of the XX – the beginning of the XXI century). The views of the leading scientists on this problem are analyzed. The analysis of historiographical materials investigating training specialists of physical education and sports in Ukraine has shown that the problem
Under study is the subject of many scientific studies. The formation of physical culture as an integral part of the general culture of society, aimed at strengthening health, development of physical, moral, volitional and intellectual abilities of a person for the purpose of harmonious formation of an individual, is impossible without training of highly qualified specialists in physical education and sports, in particular, coach-teachers who have a high levelof basic training. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Освіта та педагогічна наука; |
|
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
тренер |
uk_UA |
dc.subject |
тренер-викладач |
uk_UA |
dc.subject |
спорт |
uk_UA |
dc.title |
Підготовка тренерів-викладачів з водних видів спорту як психолого-педагогічна проблема |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Training of coach-teachers of water sports as a psychologicaland pedagogical problem |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |