Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Підготовка тренерів-викладачів з водних видів спорту як психолого-педагогічна проблема

Show simple item record

dc.contributor.author Плотнікова, К.Р.
dc.date.accessioned 2019-11-20T09:48:14Z
dc.date.available 2019-11-20T09:48:14Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4243
dc.description Плотнікова К.Р. Підготовка тренерів- викладачів з водних видів спорту як психолого- педагогічна проблема / К.Р.Плотнікова // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2018. - № 2 (169). - С. 36-42 uk_UA
dc.description.abstract Підготовка тренерів-викладачів з водних видів спорту як психолого-педагогічна проблема у статті здійснено аналіз науково-методичної літератури та програмно- нормативної бази освітнього процесу підготовки тренерів-викладачів з водних видів спорту в закладах вищої освіти України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). Проаналізовано погляди провідних учених на цю проблему. Аналіз історіографічних матеріалів щодо дослідження питання підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту в Україні показав, що ця проблема є предметом багатьох наукових розвідок. Формування фізичної культури як складової частини загальної культури суспільства, спрямованої на зміцнення здоров'я, розвиток фізичних, морально-вольових та інтелектуальних здібностей людини з метою гармонійного формування особистості, неможливе без підготовки висококваліфікованих фахівців з фізичної культури та спорту, зокрема, тренерів-викладачів, які мають високий рівень базової фахової підготовки. Установлено, що питання підготовки тренерів- викладачів з водних видів спорту в закладах вищої освіти України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) в історико-педагогічній літературі висвітлювалося, проте все ще залишається серед малодосліджених проблем. Аналізу були піддані лише деякі Аспекти цього питання, без урахування Достатньої сукупності фактів, змістовного Висвітлення проблем, використання та Аналізу значного обсягу джерельної бази. Разом із тим зібраний фактичний матеріал,узагальнення та висновки можуть бути Враховані при розробці та викладанні Фахових навчальних курсів, спецкурсів, спецсемінарів у закладах вищої освіти України. uk_UA
dc.description.sponsorship The article analyzes the scientific and methodological literature and the syllabus-normative base of the educational process of training coach-teachers of water sports in higher education institutions of Ukraine (the second half of the XX – the beginning of the XXI century). The views of the leading scientists on this problem are analyzed. The analysis of historiographical materials investigating training specialists of physical education and sports in Ukraine has shown that the problem Under study is the subject of many scientific studies. The formation of physical culture as an integral part of the general culture of society, aimed at strengthening health, development of physical, moral, volitional and intellectual abilities of a person for the purpose of harmonious formation of an individual, is impossible without training of highly qualified specialists in physical education and sports, in particular, coach-teachers who have a high levelof basic training. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Освіта та педагогічна наука;
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject тренер uk_UA
dc.subject тренер-викладач uk_UA
dc.subject спорт uk_UA
dc.title Підготовка тренерів-викладачів з водних видів спорту як психолого-педагогічна проблема uk_UA
dc.title.alternative Training of coach-teachers of water sports as a psychologicaland pedagogical problem uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account