Abstract:
Підготовка тренерів-викладачів з водних видів спорту як психолого-педагогічна проблема у статті здійснено аналіз науково-методичної літератури та програмно- нормативної бази освітнього процесу підготовки тренерів-викладачів з водних видів спорту в закладах вищої освіти України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). Проаналізовано погляди провідних учених на цю проблему. Аналіз історіографічних матеріалів щодо дослідження питання підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту в Україні показав, що ця проблема є предметом багатьох наукових розвідок. Формування фізичної культури як складової частини загальної культури суспільства, спрямованої на зміцнення здоров'я, розвиток фізичних, морально-вольових та інтелектуальних здібностей людини з метою гармонійного формування особистості, неможливе без підготовки висококваліфікованих фахівців з фізичної культури та спорту, зокрема, тренерів-викладачів, які мають високий рівень базової фахової підготовки. Установлено, що питання підготовки тренерів- викладачів з водних видів спорту в закладах вищої освіти України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) в історико-педагогічній літературі висвітлювалося, проте все ще залишається серед малодосліджених проблем. Аналізу були піддані лише деякі Аспекти цього питання, без урахування Достатньої сукупності фактів, змістовного Висвітлення проблем, використання та Аналізу значного обсягу джерельної бази. Разом із тим зібраний фактичний матеріал,узагальнення та висновки можуть бути Враховані при розробці та викладанні Фахових навчальних курсів, спецкурсів, спецсемінарів у закладах вищої освіти України.
Description:
Плотнікова К.Р. Підготовка тренерів- викладачів з водних видів спорту як психолого- педагогічна проблема / К.Р.Плотнікова // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2018. - № 2 (169). - С. 36-42