Abstract:
Провідна теза, що пронизує міжнародні та європейські доку менти у сфері забезпечення ген дерної рівності: „Нерівність біль шою мірою є наслідком недостатньої інформованості, ніж навмисно спричиненими неправильними ді ями” (Рада Європи), спонукає все міжнародне співтовариство, вклю чаючи й пострадянські країни, на актуалізацію ідеології гендерної рів ності й розвиток гендерної освіти як невід'ємного складника системи освіти в кожній країні. На національ ному рівні гендерна освіта має сприяти поширенню гендерної ідеології, зокрема обізнаності про гендерну рівність, шляхом упровадь ження гендерного підходу в на- вчально-виховний процес, що, перш за все, передбачає включення питання рівності статей у якості основних цілей у законодавство про освіту. Отже, вивчення досвіду пострадянських країн у створенні нормативно-правової бази з гендер ної рівності, що забезпечує розвиток гендерної освіти у вищій школі, зумовлює актуальність статті.
Description:
Гришак С. М. Створення нормативно-правової бази з гендерної рівності як провідна тенденція розвитку гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн / С. М. Гришак // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2017. - № 2 (167). - С 14-20