dc.contributor.author |
Bray, M. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-20T09:19:20Z |
|
dc.date.available |
2019-11-20T09:19:20Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4240 |
|
dc.description |
Bray M. Scholary enquiry and the field of comparative education / M.Bray// Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2018. - № 2 (169). - С. 18-35 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто особливості порівняльної освіти як зони наукового пошуку й академічної дисципліни, показано її місце в системі наук, зв'язок з іншими галузями наукових досліджень. Звертається увага нате, що порівняльна освіта, що характеризується утилітарністю й прагненням до удосконалення професійної діяльності, відноситься до суспільно-прикладних наук і,на думку деяких учених, формально статус самостійної наукової дисципліни. Освіта в цілому і порівняльна освіта як її частина мають власне „плем'я” (співтовариство вчених і наукові установи) й „територію” (власні наукові ідеї, проблематику, методологічні підходи і види дискурсу). Її специфіка проявляється в міждисциплінарному характері, взаємодії представників різних наук, використанні підходів іметодів інших наукових дисциплін, методологічній невизначеності. Схарактеризовано „геоморфні зрушення”,які зазнала на сучасному етапі „територія порівняльної освіти, пов'язані із зростаючим впливом держави на сферу вищої освіти, підвищенням вимог до результатів дослідницької діяльності, фінансовими труднощами, технологічними досягненнями, геополітичними змінами. Вказано,що галузь порівняльної освіти продовжує миритися зізначною кількістю описової роботи низького інтелектуального рівня. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The article deals with the features of comparative education as a field of scientific search and academic discipline, its place in the system of sciences, its connection with othe fields of scientific research.Attention is drawn to the fact that comparative education, characterized by utilitarianism, aims to improve professional activity, belongs to the social and applied sciences and, in the opinion of some scientists,formally has the status of an independent scientific discipline. Education as a whole and comparative education as a part of it have their own "tribe" (community of scientists and scientific institutions) and "territory" (their own scientific ideas, problems, methodological approaches and types of discourse). Its specificity is manifested in interdisciplinary character, interaction of representatives of different sciences, the use of approaches and methods of other scientific disciplines, methodological uncertainty. "Geomorphic shifts" that the "territory" of comparative education have undergone have been characterized. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Освіта та педагогічна наука; |
|
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
порівняльна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
Міжнародна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
наукова дисципліна |
uk_UA |
dc.subject |
Племена |
uk_UA |
dc.subject |
території |
uk_UA |
dc.subject |
геоморфні зрушення |
uk_UA |
dc.title |
Scholarly enquiry and the field off comparative education |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |