dc.contributor.author |
Полулященко, Т.Л. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-15T09:18:58Z |
|
dc.date.available |
2019-11-15T09:18:58Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4202 |
|
dc.description |
Полулященко Т.Л. Сучасні вимоги до навчально-виховного процесу з фізичного виховання учнів основної школи / Т.Л. Полулященко // Вісник Луганського національного університету імені Тарса Шевченка : Педагогіні науки. - 2019. - №4 (327) травень.- Ч.1.-С.15 -22 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито важливість формування фізичного, психічного і духовного здоров’я підростаючого покоління. Розглянута головна тенденція виховання яка стає формування системи ціннісного ставлення особистості до соціального і природного довкілля та самої себе, гармонійного поєднання інтересів учасників виховного процесу: вихованця, котрий прагне до вільного саморозвитку і збереження своєї індивідуальності; суспільства, зусилля якого спрямовуються на моральний саморозвиток особистості; держави, зацікавленої у тому, щоб діти зростали. Незважаючи на велику кількість досліджень з різних аспектів педагогіки в умовах відродження інтересу до виховання і розуміння його ролі для розвитку суспільства, вже недостатньо говорити про необхідність центрування виховного процесу на особистості дитини, адже досягти успіхів без реальних механізмів виховання її морально вольових, фізичних і духовних якостей неможливо. В статті розглянута актуальна в цьому контексті проблема набуття учнями фізкультурних знань, культури рухів, формування пріоритету здоров’я, що має посідати одне з чільних місць у системі їхніх найвищих цінностей, а на цій основі – поліпшення функціонального стану. Основною метою статті стало дослідження та порівняння сучасних вимог до розвитку фізичних якостей в процесі фізичного виховання і спорту. Встановлено, що порівняння досліджених сучасних вимог до навчально-виховного процесу основної школи і результатів аналізу існуючої практики організації позакласних занять фізичними вправами дозволяє констатувати про невідповідність та виявленням низки суперечностей між потребою учнів до фізичного удосконалення та існуючою практикою фізичного виховання і спорту; між необхідністю у гармонійному розвитку і недостатньо розробленими умовами педагогічного виховання фізичних якостей. Оптимальною методологічною основою для формування фізичного здоров’я учнів є впровадження в позаурочну діяльність учнів різноманітних спортивно-оздоровчих секцій, гуртків з різних видів спорту. Де важливим фактором є певні педагогічні умови, які сприяють розвитку виховання фізичних якостей учнів. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The article reveals the importance of forming the physical, mental and spiritual health of the rising generation .Also was considered the main tendency of education which becomes the formation of a system of value attitude of the individual towards the social and natural environment and the very self, the harmonious combination of interests of the participants in the educational process: a pupil who strives for free self-development and the preservation of his personality; a society whose efforts are aimed at moral self-development of the individual; Country is interested in raising children. Despite the large number of studies on various aspects of pedagogy in the conditions of the revival of interest in education and understanding of its role for the development of society, it is not enough to speak of the need to center the educational process on the personality of the child, because to achieve success without real mechanisms of education of her moral and volitional, physical and spiritual qualities is impossible. In the article the actual problem in this context is the problem of the gaining of physical culture by students, the culture of movements, the formation of the priority of health, which should occupy one of the leading places in the system of their highest values, and on this basis - improvement of the functional state. The main purpose of the article was to study and compare modern requirements for the development of physical qualities in the process of physical education and sports. It was established that the comparison of the studied modern requirements to the educational process of the main school and the results of the analysis of the existing practice of organizing extracurricular activities by physical exercises allows to confirm the discrepancy and reveal a number of contradictions between the need for students to improve and the existing practice of physical education and sports; between the need for harmonious development and the underdeveloped conditions of pedagogical upbringing of physical qualities. The optimal methodological basis for the formation of physical health of students is the introduction into the extracurricular activities of students of various sports and recreation sections, circles of various sports. Where important factors are certain pedagogical conditions, which promote the development of education of physical qualities of students. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
Виховання |
uk_UA |
dc.subject |
фізичні якості |
uk_UA |
dc.subject |
здоров’я |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні умови |
uk_UA |
dc.title |
Сучасні вимоги до навчально-виховного процесу з фізичного виховання учнів основної школи |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Сurrent requirements for the educational and professional process on the physical education of the basic school |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |