dc.contributor.author |
Отравенко, О.В. |
|
dc.contributor.author |
Подибайло, О.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-11T09:51:02Z |
|
dc.date.available |
2019-11-11T09:51:02Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4185 |
|
dc.description |
Отравенко О.В. Формування особистісного іміджу та мотиваціЇ / О.В. Отравенко, О. Ю. Подибайло // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №4 (327) травень. - Ч. 2. - С. 93-103 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті основна увага приділяється актуальної проблемі залучення студентської молоді до занять з фізичного виховання і спортом у закладах вищої освіти, підвищенню мотивації до рухової активності та особистісного іміджу студентської молоді. Проведений теоретичний аналіз наукових праць, представлені результати наукових досліджень рухової активності та досліджено рівень сформованості іміджу студентів у закладах вищої освіти.Конкретизуються поняття: «мотив», «мотивація», «рухова активність», «імідж». Проблема формування особистісного іміджу та мотивації до рухової активності студентів стає пріоритетним напрямом розвитку сучасної системи в закладах вищої освіти, стратегічна мета якого – виховання та розвиток особистості здобувача, готового до творчої діяльності й етичної поведінки.
На основі проведеного аналізу наукових джерел дозволив аизначити, що рухова активність складається із рухів, які є однією із необхідних умов життя. Рівень рухової активності студентської молоді головним чином зумовлюється не віковою потребою в ній, а організацією фізичного виховання у закладі вищої освіти, залученням студентської молоді до організованих та самостійних занять в позааудиторний час.
Імідж ділової людини – це повний образ особистості, в якому найяскравіше втілене те, як особистість виглядає, говорить, одягається, діє; її вміння триматися, осанка, поза і мова тіла, аксесуари. Спираючись на результати дослідження, можна рекомендувати ряд заходів щодо покращення організації занять з фізичного виховання серед студентів з метою зацікавлення та залучення їх до занять фізичним вихованням і спортом: відкриття секцій з популярних видів спорту; коректування навчальних програм; планування навчального процесу з урахуванням мотивів та інтересів студентів; покращення матеріально-технічної бази. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
In the article the main attention is paid to the actual problem of
Attracting students to physical education and sports classes in higher
Education institutions, increasing motivation to motor activity and the
Personal image of student youth. The theoretical analysis of scientific works
Is carried out, the results of scientific researches of motor activity are
Presented and the level of formation of the image of students in higher
Education institutions is researched.
Specifies the concept: "motive", "motivation", "motor activity",
"image".
The problem of the formation of personal image and motivation for the
Motor activity of students becomes a priority for the development of a
Modern system in higher education institutions, the strategic goal of which is
To educate and develop the identity of an applicant who is ready for creative
Activity and ethics.
Based on the analysis of scientific sources allowed us to determine that
The motor activity consists of movements that are one of the necessary living
Conditions. The level of motor activity of student youth is mainly determined
Not by the age need for it, but by the organization of physical education in
Higher education, the involvement of student youth in organized and
Independent activities during extracurricular time.
The image of a business person is a complete image of a personality,
Which vividly embodies how a person looks, speaks, dresses, acts; her ability
To hold, posture, posture and body language, accessories.
We have defined the components of the personal image of the higher
Education student: appearance (clothes, accessories for clothing, posture and
Stroke); high self-esteem and self-confidence; moral values of the person;
Social and personal responsibility, "I am the cause of all positive and negative
In my life"); the desire to change and improve and the ability to take risks for
The sake of positive change.
Based on the results of the study, we can recommend a number of
Activities to improve the organization of physical education classes among
Students in order to interest and attract them to physical education and sports:
Opening sections from popular sports; curriculum adjustments; planning the
Educational process taking into account the motives and interests of students;
Improvement of material and technical base. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
переодичні видання |
uk_UA |
dc.subject |
Мотив |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
рухова активність |
uk_UA |
dc.subject |
фізична культура |
uk_UA |
dc.subject |
імідж |
uk_UA |
dc.subject |
здобувачі вищої школи |
uk_UA |
dc.title |
Формування особистісного іміджу та мотивації до рухової активності здобувачів вищої освіти |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Formation of Personal Image and Motivation to the Motor Activity of Applicants for Higher Education |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |