Abstract:
У статті основна увага приділяється актуальної проблемі залучення студентської молоді до занять з фізичного виховання і спортом у закладах вищої освіти, підвищенню мотивації до рухової активності та особистісного іміджу студентської молоді. Проведений теоретичний аналіз наукових праць, представлені результати наукових досліджень рухової активності та досліджено рівень сформованості іміджу студентів у закладах вищої освіти.Конкретизуються поняття: «мотив», «мотивація», «рухова активність», «імідж». Проблема формування особистісного іміджу та мотивації до рухової активності студентів стає пріоритетним напрямом розвитку сучасної системи в закладах вищої освіти, стратегічна мета якого – виховання та розвиток особистості здобувача, готового до творчої діяльності й етичної поведінки.
На основі проведеного аналізу наукових джерел дозволив аизначити, що рухова активність складається із рухів, які є однією із необхідних умов життя. Рівень рухової активності студентської молоді головним чином зумовлюється не віковою потребою в ній, а організацією фізичного виховання у закладі вищої освіти, залученням студентської молоді до організованих та самостійних занять в позааудиторний час.
Імідж ділової людини – це повний образ особистості, в якому найяскравіше втілене те, як особистість виглядає, говорить, одягається, діє; її вміння триматися, осанка, поза і мова тіла, аксесуари. Спираючись на результати дослідження, можна рекомендувати ряд заходів щодо покращення організації занять з фізичного виховання серед студентів з метою зацікавлення та залучення їх до занять фізичним вихованням і спортом: відкриття секцій з популярних видів спорту; коректування навчальних програм; планування навчального процесу з урахуванням мотивів та інтересів студентів; покращення матеріально-технічної бази.
Description:
Отравенко О.В. Формування особистісного іміджу та мотиваціЇ / О.В. Отравенко, О. Ю. Подибайло // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №4 (327) травень. - Ч. 2. - С. 93-103