| dc.contributor.author | Бахмет, М. Ю. | |
| dc.date.accessioned | 2019-08-29T21:09:29Z | |
| dc.date.available | 2019-08-29T21:09:29Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3983 | |
| dc.description | Бахмет М. Ю. Зміст поняття суб’єкт-суб’єктної взаємодії в процесі вивчення іноземної мови / М. Ю. Бахмет // Романогерманські мови в сучасному міжкультурному просторі : Зб. за матеріалами Всеукр. студ. наук.-практич. конф. (22 листопада 2017 року). – Полтава-Старобільськ: ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2017. – С. 130-132 | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті обґрунтовано необхідність створення умов суб’єкт-суб’єктної взаємодії в процесі вивчення іноземної мови, виокремлено основні вимоги, що висуваються до суб’єктів освітнього процесу; провідні фактори, які впливають на характер взаємодії педагога і вихованця. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | освітній процес | uk_UA |
| dc.subject | іноземні мови | uk_UA |
| dc.title | ЗМІСТ ПОНЯТТЯ СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |