dc.contributor.author |
Бахмет, М. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-29T21:09:29Z |
|
dc.date.available |
2019-08-29T21:09:29Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3983 |
|
dc.description |
Бахмет М. Ю. Зміст поняття суб’єкт-суб’єктної взаємодії в процесі вивчення іноземної мови / М. Ю. Бахмет // Романогерманські мови в сучасному міжкультурному просторі : Зб. за матеріалами Всеукр. студ. наук.-практич. конф. (22 листопада 2017 року). – Полтава-Старобільськ: ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2017. – С. 130-132 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано необхідність створення умов суб’єкт-суб’єктної взаємодії в процесі вивчення іноземної мови, виокремлено основні вимоги, що висуваються до суб’єктів освітнього процесу; провідні фактори, які впливають на характер взаємодії педагога і вихованця. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.subject |
іноземні мови |
uk_UA |
dc.title |
ЗМІСТ ПОНЯТТЯ СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |